Gå til innhold

jenta vår på 8,5 mnd gir oss "juling"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun krafser, klorer og kliper oss i ansiktet, og slutter ikke selv om vi lager sint eller såret fjes..

tror ikke ho gjør det fordi hun syns det er så arti... for ho ler ikke, eller smiler ikke..

er dette sånn som babyer gjør??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh..JA, det er sånn babyer gjør:)

Hun forstår nok ikke så mye av sinte/sårede utrykk enda, så det har nok ikke noe for seg. Ta hånden hennes bort og si "nei" i et bestemt tonefall,ikke sint, når det blir for mye. Til slutt vil hun respondere på det, og lære seg betydningen av "nei"!

Hun gjør det sikkert fordi hun kan, det ligger nok ikke så mye tanke bak det. En ting er sikkert, hun gjør det ihvertfall ikke for å være slem!!

Skrevet

mini på 6 mnd er helt lik, klorer, lugger, klyper, krafser, biter i fingeren o.l. og jeg vet at det ikke er slemt ment;) De tester ut hva de kan med hendene sine, vil kjenne på alt som er og klør i munnen;) Sånn er det å ha baby, de ødelegger alle frisyrer og gir noen fiiiiine røde merker overalt:D men en gang måtte jeg ta tak i hendene hans og si nei strengt, for han var på vei til å rive meg i øyet. da ble han furt og survet, men ble ikke redd;)

Skrevet

mini på 6 mnd er helt lik, klorer, lugger, klyper, krafser, biter i fingeren o.l. og jeg vet at det ikke er slemt ment;) De tester ut hva de kan med hendene sine, vil kjenne på alt som er og klør i munnen;) Sånn er det å ha baby, de ødelegger alle frisyrer og gir noen fiiiiine røde merker overalt:D men en gang måtte jeg ta tak i hendene hans og si nei strengt, for han var på vei til å rive meg i øyet. da ble han furt og survet, men ble ikke redd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...