stoltmammatilenjente Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Bestilte noen par sko på finn, av en svensk person for en uke siden. Jeg har betalt for skoene, og selgeren har sagt at han har sendt de, i forrige uke. Han sendte dem som vanlig post, og ikke pakke for da sparte han penger for frakten. Jeg har fortsatt ikke mottatt de, og det merkeligste var at jeg også har bestilt noen andre sko fra en annen selger, på mandag, og den pakken ble også sendt på samme måten, MEN de skoene mottok jeg i dag. Tror dere jeg har blitt svindlet?? Eller har posten klart å rote bort pakken...
polarn & pyrene Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Det med posten kan ta tid nå føre julen. De har jo ekstra mye å gjøre om dagen.
celodi Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Ville ventet og se det an.Vi sendte masse julekort sist tirsdag,og de som bor nermest oss (3 min unna) fikk det først i går,ei uke etterpå..Så tror posten bruker litt ekstra tid nå før jul..
stoltmammatilenjente Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Ja jeg tenkt på den muligheten at det kan ta litt tid nå før jul, med tanke på alle gavene som skal ut. MEN som sagt, så fikk jeg jo en pakke i dag, som ble sendt på mandag. Kanskje jeg er litt for utålmodig, men blir jo litt nervevrak med tanke på at jeg ikke har fått de enda, og det er en uke til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå