Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter menstruasjonen i dag. Vil helst ikke ha den da som resten her inne. Bor 1/2 t. fra nærmeste apotek og orker ikke kjøre så langt for å kjøpe en test. Skal til byen i morgen så får nok vente til da. Hadde jeg bare hatt en test liggende fra forrige måned, men jeg finner ikke, må ha brukt de opp da. Jaja. Sånn er det nå. Ikke kjenner jeg noen tegn som kan tyde på at jeg er gravid. Grusomt å gå sånn å vente.

Lykke til alle prøvere. Jeg får krysse fingrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til! vet hvordan det føles. ekstra frustrerende ikke bare å kunne løpe på apoteket med det samme. bra du skal til byen i morgen da :) krysser fingrene for deg!

Skrevet

for å være på den sikre siden, så la jeg visst ut innlegget mitt to ganger. Så får kanskje alle lest det....

Noe kluss med dataen her.

Skrevet

er ikke sikkert det er din data som surrer - har vært noe merkelig med barnimagen de siste par dagene...

Skrevet

hei hei.. jeg og har ikm i dag... har verken antydning til mens eller noe annet :P så her føles det som 50/50 på om jeg er blitt gravid eller ikke... men tviler.. har ikke så høye forhåpninger denne mnd liksom.... har vært så sikker de andre mnd, men denne mnd er jeg mer avslappet og gidder egentli ikke spekulere så mye... bare venter og venter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...