Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært hos Martin Lundring på jessheim? Vurderer å bestille ny U.L der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det er han som driver spesialist senteret for kviller i stallvegen 4 så har jeg vært der, og han er kjempe flink, fikk fantastiske bilder 3d allerede i uke 24 :D

Anbefales :D så sjekker han ALT som er å sjekke, så man kan nok slappe godt av da man går derfra og han har sakt ting ser bra ut :D

Skrevet

jeg går oss han 1 gang i uka på ahus og han er en helt fantastisk lege. han forklarer godt og tar seg god tid. Han er attpåtil LEGE så anbefaler han framfor andre som har 3ul som ikke er lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...