Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Kanskje jeg har en tendens til å være lettere hysterisk, men er dette farlig for fosteret? Det har rammet meg hardt de siste to dagene, og jeg føler meg veldig dehydrert og slapp. Greit å si for andre at det er viktig å drikke mye, men når jeg drikker om så bare en slurk, kaster jeg opp og da mister jeg vel enda mer væske enn jeg klarte å få i meg. Noen tips? Akkurat nå er det en kraftanstrengelse å bare skrive dette innlegget...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 jeg har vert borti det samme selv...hadde spysjuka og spydde bare..bodde på badet i 2 dager..sov der også..hehe.. fikk ikke i meg mye du gitt..spydde det opp igjenn.vann også.. men min mage vokser nå altså..så det gikk bra her.. men det er nok best å tvinge i seg masse vann selv om man spyr av det..det er ikke sikkert allt vannet kommer ut alikevel jeg og var så slapp at jeg lå bare..men ring legen så han/hun vet det da? si fra hvordan du føler deg..jeg gikk ned en god del kilo og jeg og var redd.. så jeg ringte..men et typisk syndrom her hvor jeg bor så er både tannleger og leger helt fjærne:P de jeg vet om iallefall..de brydde seg nesten ikke..føler egentlig de sukker tung hver gang jeg ringer..og det har ikke vert ofte heller:P men nok om det...som sagt så gikk det bra for meg..og kan ikke tro at spysjuka kan vare sååå lenge? varte i 2 dager til meg dagen derpå drakk jeg vann så det ljoma etter,.ble plutselig så innmari tørst ..hehe håper du har det bedre nå, og du må ha od bedring
Baby<3 Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 jeg hadde omgangsyke, men jeg ble sendt til ultralyd, siden ingen andre her i familien hadde hatt det så de skulle være sikker på at det var omgangsyken jeg hadde... og alt var bra med barnet og hun sa det ikke var noe farlig, men hvis jeg hadde kastet opp mer enn 24 timer så skulle jeg kontakte dem igjen, hun sa også at å ha omgangsyke med barn i magen ofte var verre enn vanlig...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 ååh?..da bryr dem seg fint lite her i ålesund altså hmm...dette må jeg gjøre noe med snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå