White*Angel Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjenner sakte men sikkert at følelsene for min forlovede dabber av! Hva kan man gjøre i en sånn situasjon da??
kaos83 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hei:) alle forhold går opp og ned.. men kanskje lurt å sluttte å lage barn en liten stund tilfelle det ikke går over? gi det litt tid. ordner seg nok:) lykke til,
White*Angel Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 det kan nok være lurt det ja, men da kommer typen ikke til og skjønne noe.. Tidligst i morgest skulla han ha seg før han dro på jobb.. Jeg vil ha barn hvisket han da.. Huff.. Ikke noe bedre det at jeg gjorde en innmari feil i helga. Det var vel det som fikk meg til og innse at følelsene er mindre sterke.
White*Angel Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Er det noen som har følt det samme,men forholdet gikk bra?
Litenbolle Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Det er veldig vanskelig å si hva man kan gjøre i denne situasjonen. Jeg tror jeg ville tatt han med på noe, pratet med han og kanskje finne de følelsene du "mangler" eller finne ut hva du vil. Lage barn er ikke alltid det rette man kan gjøre i en slik situasjon. Man er ikke stup forelsket hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå