Gå til innhold

Lady Comp. Noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Leiden mutasjon (genfeil som øker sjansen for blodpropp) og kan derfor ikke bruke prevansjon med østrogen. Nå går jeg på Cerazette som er en østrogenfri P-pille, men den gir meg småblødninger heeeeele tiden. LEI!! Har tidligere hatt spiral, men fikk infeksjon i egglederne og måtte ta den ut. Ved en slik infeksjon er det 15 % sjanse for at egglederne går tett. En ny infeksjon vil øke sjansen, derfor ønsker jeg ikke sette inn ny spiral.

Legen har ikke kommet med noe annet alternativ, så jeg vurderer derfor å kjøpe meg en Lady Comp. Men jeg er litt skeptisk... Klarer ikke helt å stole på at den er 99,3 % sikker som reklamen sier.

 

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) ar akkurat bestilt meg en sånn, kjøpte den brukt på finn da.... er litt spent på hva folk syns om den. verd et forsøk,:) men er jo litt rart at det går ann å måle alt via temp i munnen...

Skrevet

Har hatt den i fem år, og bare blitt gravid de to gangene vi har planlagt det, iallefall...;-) Men nå har vi som regel også brukt kondom en dag eller to lenger enn maskina har sagt var nødvendig i forbindelse med eggløsning, da.

 

Av og til litt kjedelig å måle hver dag, og det blir en god del røde dager før maskina "kjenner" igjen syklusen din i starten (og forholdsvis regelmessig mens er nok en fordel), men alt i alt er jeg ganske fornøyd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...