Gå til innhold

Endelig her, og DRITT lei!!


Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Jeg er sååååå sliten... Sover ikke en halv natt engang...

Smerter i ribbeina, greier ikke å gå på do (nr. 2), tørst hele tiden, blør neseblod, hemorider..

Fy fader det er tungt med 2 i magen!!

Hvor er kosen blitt av?? Når de sparker så dåner jeg nesten av smerte!

Ler jeg, så tisser jeg på meg...

4 uker til må jeg gå før jeg kan føde. Håper de er store på ultralyden på fredag...

Sorry for at jeg syter jenter...

Jeg er så sliten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at tvillinger er dobbelt opp. Dobbelt av glede, sorg, latter, smerter etc. Hvis det stemmer, og det er dobbelt så tungt og smertepåvirket å gå med 2, så kan du klage ja!! Jeg har bare 1 i magen, men jeg sliter med akurat det samme. ( det er mitt 3. svangerskap....det blir hvis værre og værre for vært svangerskap også). Å tanken på å skulle dobble gleden/smerten/børen etc nå, frister IKKE!! Jeg synest du har lov til å klage jeg. Du får håpe tiden fram til fødselen går fort. God jul og lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...