Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er sååååå sliten... Sover ikke en halv natt engang... Smerter i ribbeina, greier ikke å gå på do (nr. 2), tørst hele tiden, blør neseblod, hemorider.. Fy fader det er tungt med 2 i magen!! Hvor er kosen blitt av?? Når de sparker så dåner jeg nesten av smerte! Ler jeg, så tisser jeg på meg... 4 uker til må jeg gå før jeg kan føde. Håper de er store på ultralyden på fredag... Sorry for at jeg syter jenter... Jeg er så sliten..
nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Det sies at tvillinger er dobbelt opp. Dobbelt av glede, sorg, latter, smerter etc. Hvis det stemmer, og det er dobbelt så tungt og smertepåvirket å gå med 2, så kan du klage ja!! Jeg har bare 1 i magen, men jeg sliter med akurat det samme. ( det er mitt 3. svangerskap....det blir hvis værre og værre for vært svangerskap også). Å tanken på å skulle dobble gleden/smerten/børen etc nå, frister IKKE!! Jeg synest du har lov til å klage jeg. Du får håpe tiden fram til fødselen går fort. God jul og lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå