Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Barnedåp er et godt stykke fram i tid, men jeg har tenkt litt på det. Jeg er sånn at jeg liker å ordne til selskap. Begynner å tenke og planlegge tidlig. Jeg har lyst til å kjøpe konfektbiter i løs vekt for å spandere på de voksne i dåpen. Det kommer i allefall 4 barn som er gladi godterier. Og jeg ser for meg at om jeg setter konfektbitene på kaffebordet, kommer ungene til å hive seg over dem. Så ser jeg for meg at de spytter de ut fordi de ikke var gode. Kjempedyre sjokladebiter. Jeg kan jo kjøpe noen billige biter til ungene, men ser for meg at de dyre konfektene ser mer fristende ut. En venninne foreslo at jeg kunne lage noen bordkort formet som poser med konfektbitene i. Men jeg har lyst til at de voksne selv skal bestemme om de vil ha sjokolade eller ikke. Så hvordan gjør jeg det? Det er ikke det at jeg ikke unner ungene bitene, men det er så kjipt om de bare blir spyttet ut igjen når man legger en del kroner i bitene.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 går d ikke ann å få noen til å servere dem på brett da? som de gjør i filmene? neida vet ikke jeg..var litt vanskelig den der..
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 hehe, må jo bare si at det var da og noe å gruble på;-) morsom problemstilling, desverre ingen løsning jeg kan tanke på allet enn at du kanskje kan kjpe en figursjokolade ect til barna som ser litt gøye ut og si at de får hver sin sånn mens de små sjokoladene er til de voksne:-)
karamell mamma Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Hva om du gir alle barna en egen godteripose med litt forskjellige i, så har de sitt eget godteri? Også kan du sette konfektbitene sammen med kaffekopper og kaffe/te på et bord ved siden av kakebordet... da vil jo sikkert barna være mest opptatt av sin egen godispose og kakene, og ikke tenke så mye på det som står sammen med kaffen..... Men hadde jo også vært litt kult å servert champagne og konfekt på sølvfat når gjestene kom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå