partyoffive Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Her er jeg! Jeg var involvert i pedofil diskusjonen her. Hvordan er det med deg? Hadde jenta din en fin bursdag?
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Hei. Jeg har ikke vært her de siste ukene...M har hatt lungebetennsle og bronkitt...pluss jentene har omgangssyken! Er så lei sykebarn nå! Husker du i USA at du kunne betale litt ekstra for å tilsette smak til penicillen/antiboitika? Uff, det har vært et helvete uten like her i huset! M nektet å ta medisinen sin, skikkelig brytekamp hvergang, 3 ganger om dagen....hvorfor har dem ikke sånt her? Jo takk, bursdagen gikk fint og dere da? Hadde ikke jenta di bdag den 5.des.? Idag har alle ungene ligget rett ut på sofaen...feber alle sammen! Dere da? Er dere friske? Klem
partyoffive Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Huff - sender deg masse styrke! Det er så slitsomt med syke barn, også 3 på en gang. En syk baby alene er mer enn nok. De er så hjelpeslose. Har faktisk hatt V til legen igjen i dag. Han var der for 2 uker siden og ble konstantert at han hadde bronkitt også. Men han har ikke blitt bedre, heller værre. Veldig forkjolet i tillegg. Så tett i nesen han klarer nesten ikke amme. Han hater at man suger snorr ut av nesen. Kjemper imot. Basketak hver gang. Det er sååå slitsomt. Jeg foler med deg.... Jo, jeg husker antibiotika m/smak/ All medisin har jo smak i USA. har ikke fått antibiotika, men en annen type medisin som skal klare opp litt. Den har solbærsmak heldigvis! Får se om det hjelper. S hadde bd den 5. Det var koselig. Alt var lilla. Sjokolade kake til den store gullmedaljen. Vi slapp m/fam og noen venner i år (4), neste år må vi nok ha hele bhg!!! (hjelpe meg) Klem,
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 Takk for det du! Jeg synes M har nesten blitt verre også...slitsomt! Følger med debatten...herregud for paranoide damer, he he! Man må jo ta noen sjanser her i livet LOL, familien min hadde jo aldri sett ungene om ikke jeg la ut bilder på nettet. Lykke til! Jeg følger med :-)
partyoffive Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Det er 1000 forskjellige måter og legge ut bilder på nettet og INGEN av de er 100% sikre. Noen er nok sikrere enn andre, men man må jo bruke litt sunn fornuft om hvordan man gjor det. Paranoid OG kristiserende = farlig kombinasjon.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå