; Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal ha nummer tre i august, cirka samtidig som eldste fyller fire år. Tror det skal gå greit når babyen er ute, men jeg gruer meg helt ærlig til et svangerskap der jeg må ta meg av de to eldste samtidig.
Snart mamma til tre små Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg venter nummer tre i slutten av august, da er eldstemann snart fem. Er litt spent jeg også, særlig på svangerskapet som du sier. Kan ikke bare legge seg på sofaen, akkurat! Venter du tidlig i august?
; Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Ja, den som visste det... Føler meg ganske sikker på at det er i august, og ikke før, men har ingen termindato siden jeg ble gravid før jeg fikk tilbake mensen etter forrige svangerskap. (Yngste er ni måneder nå). Hadde jo tenkt å bli gravid igjen kjapt, men trodde ikke at det skulle være så lettvindt! Er skikkelig spent på hvordan svangerskapet blir, var skikkelig tungt sist i alle fall. Men gleder meg til enda et barn, det tror jeg blir veldig kjekt!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Hei!! Jeg venter nummer 3 i beynnelsen av august,terminen ligger rundt 3-4 aug.Eldstemann er 7 og yngste 2 HAr du mange plager så tidlig? Jeg sliter med sterk kvalme,kaster opp flere ganger hver dag og så er det det behovet fo å sove hele tiden..Legger meg tidlig hver kveld så har vel 10 timers søvn hver natt men er fremdeles like trøtt når jeg står opp.Går på jobb 3 dager i uka og unger som skal ha mat og stell når jeg kommer hjem så kjenner jeg gruer meg til de kommende ukene...
; Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Oj, det høres tøft ut! Skikkelig tøft ut! Skal du jobbe i jula også, eller får du deg en liten juleferie? Forløbig min er formen ganske grei, er bare kvalm, men ikke så ille at jeg kaster opp. Pluss at jeg fremdeles har permisjon med yngstejenta, slik at jeg kan snike meg til litt søvn på dagtid. Det hjelper. Erfaringsmessig blir det verst på slutten for min del.
Har fire go`inger Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg venter nummer tre i slutten av juli. Eldste fyller fire år i slutten av april, og mellomste fyller 2 år i slutten av februar. Gruer meg også til selve svangerskapet.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Ja,heldigvis har jeg fri fra lille julaften og 6 dager frem.Er det jeg gleder meg mest til med hele jula i år:D Mannen min jobber offshore så han kommer hjem til jul så det skal også bli herlig:) Men blir det ikke bedre til over nyttår så tar jeg et par uker sykemelding og ser om ikke det kan hjelpe litt:) Når har du termin?
To godklumper + en i magen Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Hei Vi venter også nr. 3 i starten av juli. Eldste vil være 4,5 og midterste blir 2 rundt termin. Var i veldig god for med nr. 2 så håper det blir tilfellet denne gangen også men merker nå at jeg er sliten om kvelden og kvalm, heldigvis ikke så mye at jeg kaster opp. Skal fortelle nyheten til barna nå til jul og gleder oss masse til å se reaksjonen, spesielt til eldsteman. De har en tante som skal ha barn til sommeren og det synes han er veldig spennende ... tenker det blir like spennende med å få en ny søster eller bror. Vi var og hilste på i dag, er 11+4. Det var morsomt og alt står bra til og vi fikk bekreftet at det bare er 1 der. Gleder oss til tiden fremover og ordinær UL i februar.
♥REBECCA♥ Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 jeg venter tredjemann i mai,eldste er snart 7 år,og minste er 6mnd
Shiny84 Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 jeg venter nr 3 i aug, like før eldste mann fyller 5 år he, he og minste mann er 3 år så tror sommeren 09 blir hektisk, og slitsom!! heldigvis har jeg mye familie rundt meg som kan hjelpe til!1 Denne gangen har jeg ikke tenkt til å fortelle at jeg er gravid heller... men det merkes vel etterhvert, ha, ha, alle tror jeg blir smell feit!!
Lykke X 4 Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Venter nr. 3 i midten av juli. Da er eldstemann 10 år, og mellomste nesten 2
TreHjerter Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 Hei, jeg venter også nr tre i slutten av juli. Har en gutt som blir 7 i februar og en jente som blir 2 i februar (blir litt rart å få baby på sommeren denne gangen he-he). Har vært fryktelig sliten, kvalm og svimmel i mange uker allerede, men jeg synes det har letta litt de siste dagene *bank-i-bordet* Flere som har fått mage allerede? Her buler den ut (antagelig fordi jeg går og spiser hele tiden *kremt*), ikke slik at jeg trenger mamma-tøy, men jeg føler behov for å dekke meg til med store klær da jeg ikke ønsker å fortelle noen enda... Kan holde hardt i julens alle selskaper gitt :S
cec26 Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Venter nummer 3, begynelsen av august, da har eldstegutten akkurat fylt 4... også har jeg en på 2 1/2 år da... så ja, dette kan ble spennende...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå