Gå til innhold

Hva liker dere best med mannan/kjæresten/samboeren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med noe positivt på denne sida.....

Det jeg liker best med min samboer er hans stabile gode humør. Han er aldri sur og sint. Vi har vært sammen i snart 4 år og aldri kranglet. Alt går på skinner og siden jeg har vært i turbulente forhold før setter jeg ufattelig pris på det. Når jeg hører han komme hjem eller om han er hjemme før meg, vet jeg at jeg møter et smil uansett. Og det elsker jeg.

Sender stafettpinnen videre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, da varer ikke deres forhold livet ut!

Krangel og turbulenst er noe som hører til i et forhold. Kan man ikke krangle iblant så er det noe galt. Dette hører til i alle forhold og man har godt av å krangle og blåse ut vond luft i blant.

Min mann, vel, han er snill som dagen lang, lat og glemsk. Men han er en flink far, snill mot meg, flink til å gi meg ros, føler meg trygg sammen med han. Jeg er ikke flink til å gi han nok sex sier han *S* Men jeg gjør så godt jeg kan. Og jeg elsker han mest av alt!

Skrevet

Tull og tøys, totalt enig med nr 2 her. Man MÅ ikke krangle i forhold, turbulens er i hvertfall ikke en absolutt ingrediens.

Jeg krangler heller ikke med mannen min, hvorfor skulle vi det. Vi er da ganske like, er oppegående siviliserte mennesker og greier å komme til enighet i ting uten å krangle.

Det jeg liker best med min mann er at han er så fantastisk god til å lage mat og elsker å overraske.

Fin tråd forresten.

Skrevet

Tulling. Nok en dramaqueen skjønner jeg.

Skrevet

Jeg er inderlig forelsket i ham som forhåpentligvis snart blir min kjæreste....;-) Så akkurat nå for tiden er han helt perfekt! Vet jo selvfølgelig at dersom vi kommer fram til å satse 100% på hverandre, vil de grå hverdagene komme og nye og kanskje ikke fullt så positive sider dukke opp. Tror at det at han er så snill, og veldig, veldig kjærlig, kommer på en førsteplass ;-)

Skrevet

Det jeg liker best min min samboer er at han bare ved å holde rundt meg kan få alt fælt i verden til å forsvinne.

Da vi hadde "holdt på" med hverandre et par-tre mnds tid hadde jeg egentlig tenkt å dumpe ham, men så skjedde det noe fælt og han var den eneste som virkelig stilte opp for meg. Han viste meg helt nye sider av segselv, og han viste meg at han kunne få alt vondt til å forsvinne bare ved å holde godt rundt meg. Plutselig var han ikke en tafatt "ung mann", men han tok styringa og var bare helt fantastisk.

Slik er han fortsatt. Og selv om det er han som er problemet mitt, det er han jeg er sint på, eller han egentlig ikke kan gjøre noe fra eller til hjelper det alltid å være i armene hans. Det elsker jeg.

Skrevet

Det jeg elsker med mannen min, er at jeg føler meg så trygg sammen med han, og han tar alltid hensyn til mine behov og ser mine behov. Han er også blid hele tiden, godt likt av alle og kan litt om mye. Vi krangler heller ikke :)

Skrevet

Enda ei fantastisk jul takket være mannen min som er så snill og grei, og alltid lager ei harmonisk og koselig stemning rundt seg. Jeg er bare så lykkelig :-))))))))

Skrevet

Det beste med samboeren (forloveden) min er tryggheten han gir meg. Og at han er flink til å vise at han er glad i meg og setter pris på meg (ikke med ting nødvendigvis men med komplimenter og kjærtegn). Vi er veldig like har de samme verdiene i livet.Han er verdens beste far til barnet vårt. Har aldri elsket noen, eller kommer til å elske noen så høyt som jeg elsker han.

Desverre, har han i det siste mistet følelsene sine for meg og forholdet kommer til å bli slutt ganske snart, Jeg er så ubeskrivelig såret og sjokkert. Vi som egentlig skal gifte oss om bare noen måneder....

Skrevet

Uff så trist, det var leit å høre. Spesielt når du ikke vil det selv. Men jeg klarer ikke å la være å tro at det er ei mening med alt, vi er i dette livet for å lære, så du vil komme styrket gjennom det. Selv om det sellvfølgelig kommer til å ta tid og være tøft. Tenker på deg.....

Skrevet

Uten krangling varer heller ikke et forhold... det vil dere nok finne ut... en dag...

Skrevet

For noe tull! Hvorfor krangle om man greier å bli enige uten??

Skrevet

Han er kjekke og har bra kropp, men så slutter det dessverre der.

Ville mye heller hatt en som var mindre pen og snill enn han gjøken jeg bor sammen med nå..... (og ja, jeg er på vei ut herfra!)

Jeg hadde en som HI her tidligere og kan ikke fatte og begripe at jeg ga slipp på han!!

Så til dere med snille og omsorgsfulle kjærester, ta godt vare på de :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og mannen min krangler heller ikke, men vi er uenige i blant og kan absolutt diskutere ting. Nå har vi vært sammen i 12 år og jeg synes fortsatt at han er verdens beste, mest sexy og spennende mann!!:)

Hvis jeg skal trekke fram hans aller beste egenskaper, må det være at han er utrolig snill og omsorgsfull. Han får meg til å le og slappe av. Han er er intelligent og engasjert, flink og ambisiøs. I tillegg til alt dette er han verdens beste pappa. Jeg er så stolt av å ha kapret han at jeg ofte må holde meg selv litt igjen for å ikke skryte.. Thihi;)

Skrevet

det jeg liker best med samboeren min er at han er så stabil, snill, greit, verdens beste pappa, kjærlig og omtenksom. Jeg føler meg så trygg med han!

vi har oså våre krangler, men vi ordner opp i de :-)

Skrevet

mannen min er så snille, hører etter og bruker tid på meg............... han elsker meg utrolig høyt og jeg tar var på ham veldig godt fordi jeg kommer aldri å finne en sånn mannen som han.

Jeg føler meg trygg med han.

Skrevet

Samboeren min er veldig flink å gi meg komplimenter og si at han er glad i meg hver dag :-) Er ikke så flink til det jeg..

Skrevet

Kjæresten min er aldri sur å grinete.

Det må vel være det beste ved han!

Ellers så irriterer han meg bare. Han er lat. Det irriterer meg.

Han orker ikke være konsekvent med ungene, det er såå irriterendes.

Tenker at jeg skal dra minst 3 ganger hver dag...

Han gjør meg hvertfall ikke lykkelig nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Enig med deg i at det bør være litt positivt også... Kan jo ikke bare dreie seg om parforhold som går til h*****

Det jeg liker best ved min samboer er den følelsen jeg får når vi går og legger oss om kvelden, og han kommer krypende inn til meg og jeg vet at alt kommer til å ordne seg!

Ellers er han snill, oppmerksom og forståelsesfull. Han er smart og flink og har generelt sett en masse gode egenskaper som er verd å være glad i.

Selvsagt krangler vi litt i ny og ne, og han har et par småting som kan irritere litt, men han har så mye av det gode, at det overskygger disse småtingene totalt.

Han er i det hele tatt verdens beste, og jeg er sykt glad i hele han!!

Skrevet

Samboern min er en meget trygg person,som får meg til å føle at vi er to om livet vi lever. Han er snill og verdens beste pappa! Han er en god og uselvisk elsker;) ..en jeg føler meg helt trygg sammen med! Er rett å slett heldig som funnet en som han:). Vi krangler ikke mye, men ettersom jeg elsker han, kan han ibland gjøre meg veldigt sint. Men det går for over. Er sikkert litt hormoner ute å går om dagen her å... føder om tre dager pluss minus! hihi..

Skrevet

Er tålmodig, omsorgsfull, pålitelig, kjærlig, stabil, forståelsesfull... Ja er veldig heldig:) Vi gjør samme tingene med barna og i hjemmet. Har vært sammen i over 5 år og snart blir det bryllup:) Vi krangler heller aldri. Har vært i to seriøse forhold som det var en del krangel. Tror krangel er kommunikasjonssvikt eller mangel på det. Savner det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...