Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Da skal jeg fortelle hva jeg opplevde som leier: Da jeg hadde flyttet og kikket på finn, fant jeg plutselig min gamle leilighet lagt ut for leie! Med bilder fra innsiden av alle rom - med mine ting, en uoppredd seng (miiin) og en gnudd bod med alle mine private ting. Fikk litt sjokk da ja. Verste var at de hadde vært suuupre huseiere som jeg var blitt kjempeglad i! Så klarte ikke ringe dem å klage... den hadde jo lagt der en stund da.
~sjiraff~ Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hadde de tatt bilder av leiligheten uten ditt samtykke? Dæven, er dte mulig da? Vi har også en nøkkel til hybelen vår altså, men låser oss aldri inn der uten at det er avtalt på forhånd!!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 De hadde nøkkel ja. De hadde fått tillatelse til å gå inn om d var noe spesielt (jg tenkte da på alarm som utløses e.l.) Men at de skulle gå inn å ta bilder uten at jeg var hjemme eller hadde vært forberedt sånn at jeg hadde ryddet og reiet opp senga i det minste, d hadde jeg ikke regnet med... De som visste hvor jeg hadde bodd, skjønte jo lett at dette var mine ting. Mine sko, min veske-samling, min seng/sengretrekk som lå i en krøll, min sofa, sofaputer og spesielle interiørting som bare jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå