Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hadde time til 3D ultralyd i går, hadde gledet meg besatt i flere uker. Men opplevelsen ble heller skuffende. Han som utførte ultralyden virket usikker og famlende, mumlet og uffet seg, og fikk ikke frem et eneste bilde av babyen i 3D. Han skyldte på mange ting, unnskylde seg hele tiden. Måtte gå hjem etter en time uten et eneste bilde og uten en aning om kjønn Slapp å betale da, skulle bare mangle. Makan. Flere med dårlig 3D-opplevelse??
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Ojda..dette var da kjedelig...hva skyldte legen på da?skulle tro han ikke kunne dette med ul...jeg var på 3d nylig og ble ikke skuffa,men man skulle tro d var vanskelig å ikke se kjønn på ul på 3d da.Fikk ikke noen ny time eller noe til noen andre da istedet? Det var da i det minste noe de kunne gjort.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hm... jeg har ikke vært ennå, men vi har snakket om å ta 3D i januar. Nå ble jeg litt mer usikker. Kan jeg spørre hvor du var ? Eller kan du bare svare på om det var på Majorstuaklinikken, for det er der vi har tenkt å ta. Har ikke lyst på en sånn opplevelse som det der.... :-( Leit at det ble sånn for deg og dere !
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Ja, skikkelig kjedelig. Han skyldte på at babyen lå dypt i magen min, at han bare hadde drevet på med dette i 1 år, at babyen lå feil. Bla bla. Jeg tilbød meg å legge meg på siden, drikke kaldt osv, men fikk ingen respons. Han sa det ikke var noe vits med ny time (av en eller annen grunn). Jeg tror han var bare altfor uerfaren til å drive med det. Jeg orker ikke dra til en annen by heller, jeg får bare vente til babyen kommer ut:p Lell om jeg hadde kunnet tenkt meg noen minnebilder fra magen....
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Det var ikke Majorstuaklinikken:)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 OK, takk for svar :-) Veldig trist at dere fikk så dårlig opplevelse. Kanskje dere skulle prøve et annet sted ? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere har vært maks uheldige ? Lykke til videre iallfall, uansett !
meg vel Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 For en lei opplevelse du hadde, sånn skal det jo ikke være. Selv var jeg på Majorstueklinikken med første mann, utrolig fin opplevelse, og veldig flink lege (Dr Peter Molinar) Nå vet jeg at han er mest kjent med 3D av alle i Norge så vil anbefale ham på det sterkeste. Vet at de har 3d i Sandvika (som flytter til Lysaker) og nå hadde vi tenkt å prøve der. Blir usikker på hvor mye de kan der.. Kan du fortelle meg hvor du var så uheldig er du snill?
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2008 Kristiansund, Møre og Romsdal. Hører mange historier nå etterpå som sier det er dårlig her. De er skikkelig uerfarne. Kunne ikke si noe medisinsk om babyen. Ikke telle fingre, ikke sjekke navlestreng etc. Ingentingen, Så hvis det er noen i Møre og Romsdal som planlegger 3D, styr unna.
Mayken Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Vi var på 3D ultralyd i Sandvika for 2 uker siden. Jeg er kjempefornøyd, vil absolutt anbefale han. Han er også billigere enn majorstuaklinikken. Vi fikk maaaaange fine bilder av babyen. Vi vil ikke vite kjønn denne gangen og det var helt greit, han slo av skjermen når han undersøkte nurket vårt i det området. Flotte lyse lokaler og vi fikk se spiren på stor plasma-tv, mens sambo satt avslappet i en sofa og jeg lå på benken.
meg vel Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 takk for det, kanINA*og spira* betryggende å vite at de som utfører 3D har peiling.. Da gjenstår det bare å telle ned til timen vi har i februar...blir spennende
<3maijente<3 Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Å huff.. dit har vi planer om å dra med tid og stunder. Ska på vanlig UL 2 januar, og har tenkt på 3D etter hvert hvis vi finner det for godt. Spørs hvor godt i varetatt vi blir 2. januar. Hhmm, skal i hvertfall ta med dette i betraktningen. Synd dere ble skuffet!!
Betty21 Skrevet 19. desember 2008 #13 Skrevet 19. desember 2008 Familie klinikken på Majorstua er veldig bra.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 19. desember 2008 #14 Skrevet 19. desember 2008 Hei ambrozia ! Jeg vet ikke hvor du bor da, men på Majorstuaklinikken var det iallfall ikke lange ventetiden. Jeg bestilte for noen få dager siden, og da kunne jeg få time fra første dag etter nyttår om jeg ønsket :-) Men dette varierer jo helt sikkert fra sted til sted. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå