Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 For meg er det kyssing/klining med annet kjønn, samt og ta på hverandre og sex. Hva mener dere? Jeg gjorde nemmelig noe dumt i helga, men hadde heldigvis ikke sex med han.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 det du ikke tørr gjøre foran partneren..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 hva med kyssing? mens typen sover og ikke aner noe? og litt tafsing her og der..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Utroskap er når du har relasjoner med en annen enn partneren din som er av en sånn karakter at du ikke tør eller vil fortelle din partner om det.. Det seg være kyssing, sex, intime meldinger og mailer, konstant romantisk tenking på den andre, forelskelse.. OG det er slemt!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Om du ikke vil at partneren ser på eller vet om det, så er det utroskap. Det være seg nettsider med datinginnhold osv, holde hånd, dype blikk, kyssing, tafsing, klining, samleie osv Det er enkelt og greit det du vet din partner ikke hadde tolerert/blitt såret av, om h*n hadde vært der. Så enkelt og så vanskelig(?).
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Enig med de over her, når man gjør noe man ikke tør si eller gjøre foran partner. Dette vil jo variere fra par til par også, og kan også defineres ulikt partnerne seg i mellom. Samtidig syns jeg det er grader av utroskap. En del tabber er lettere å tilgi enn andre:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Om man vegrer seg for å forteller det man har gjort til partner,- så har man vært utro..Det at man gruer for partneres reaksjon viser at man har gjort noe man VET partner ikke vil like/ikke godtar, og da har man gjort noe man ikke burde mot denne...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 javel.. Synd å si det, men da har jeg vært utro:(
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Når du har gjort noe som du ikke tør å si til kjærsten.
Dunder Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 I utgangspunktet forbinder jeg utroskap med sex. Det betyr ikke at jeg synes det er greit å kysse andre når man er i et forhold, men for meg er det verre dersom man snakker om et eller flere samleier enn om man har kysset en gang i fylla. Ellers enig i at det man ikke vil gjøre foran partneren er ugreit.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 man er utro hvis man gjør noe bak sin kjæres rygg, noe som man innerst inne vet han/hun ikke ville godtatt. Så derfor er dette like individuelt som alt annet i parforhold. Noen syns ikke kyssing er utroskap, mens andre syns det å ha en venn av det motsatte kjønn og møte denne personen alene er utroskap... Så lenge du ikke kan gjøre det foran ansiktet på mannen/dama di, så er du utro.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 Jeg syns det er når han fører kuken inn i vaginaen. Alt er er tillatt i vårt forhold iallfall. Og det synes jeg det burde vært hos alle. La mannen ha det litt morro men la han komme hjem for å få skikkelig sex.
Mamsen86 Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Godt spørsmål egentlig.. Jeg fant noen puppebilder her hjemme nylig. Ganske tilfeldig! Og det ble et skikkelig helvete ut av det.. Men samtidig så fikk jeg en grunn til å tenke på ting, gå litt inn i meg selv. Jeg er jenta som kan sitte med typen å se på damer, diskutere dem litt eller si noe sånt som "dra til deg øya'a", og smile lurt. Jeg er veldig trygg på meg selv sånn sett & ikke minst ; Trygg på den andre parten. Jeg kan godta flørting på byen e.l. Litt smil, en drink og et smil liksom. Men kyssing? Det er uaktuelt. Det er i mine øyne noe av det mest personlige! Faktisk ser jeg mer ned på kyssing, enn jeg ser på sex. Jeg hadde nok blitt utrolig lei meg om jeg fant ut at han hadde sex med andre, det nekter jeg ikke for. For det er jo ikke sånn det SKAL være i et forhold! Da er det jo noe grunnleggende galt med hele greia, liksom. Faktisk så blir jeg ganske kvalm av tanken. Men (!!!) utroskap for meg er når det foregår over lengre tid. Når det er følelser i bildet. For mange menn er sex bare sex. Just another hoe, liksom.. Og jeg kunne nok klart å tilgi det om det var snakk om den gang da og aldri igjen. Men ikke om det hadde forgått over lengre tid.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #14 Skrevet 19. desember 2008 Sånn som jeg sier: En gang utro, alltid utro.. sa det om typen min. Må nesten le av meg selv der.. Gud så dum jeg er! enda gjorde jeg det selv, jeg vet jo at det sårer så fryktelig! Vil noen grave et hull til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå