Gå til innhold

Flere med utrolig sutrete 10 mnd gammel unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert for jeg skjønner jo ikke hva han vil! Lurte på om det var noe med denne alderen. Han har aldri vært slik før nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det er litt slik. Den siste mnd (snuppa er snart 11 mnd) har vi sett hele spennet av humør: fra sprudlende kjempeglad og flirende til sutrete og kjip. Spesielt irriterende når hun sutrer seg gjennom måltidene og ikke vil ha mat.

Kanskje de blir litt frustrerte fordi de forstår så mye, men ikke klarer å si så mye selv? Det kan virke som at Althea har veldig mye på hjertet til tider, men vi forstår jo bare litt av det...

Skrevet

Ja, sånn kan måltidene være her også. Vanligvis har han bare sittet og tatt imot med et glis. Det er tydeligvis mye som skjer med ham om dagen. Lærer seg noe nytt hver dag så det kan jo være han er litt frustrert som du sier. Håper hvertfall det går over snart for dette er slitsomt!

Skrevet

Dette kjenner jeg virkelig igjen. Har aldri vært sånn før, men den siste mnd. har han vært ekstremt sutrete og masete. Har en følelse av at viljen er sterkere enn hva han greier å få til. Har også blitt mye mer aktiv den siste tiden. Før lekte han forholdsvis rolig mens nå virker han helt hyper. Kaver rundt som bare det.

Skrevet

Det kan jo være tenner som er på tur da. Framtennene til min gutt er extremt store så jeg skjønner godt at han var sutrete. Mulig det er jeksler eller noe på tur opp da... Det trenger jo ikke være noe så klart. Men jeg har merket at min trenger myyye mere plass nå å boltre seg på. Derfor så er vi ute et par timer per dag å leker oss. Han er sjelden i grinda for der er det fro lite plass så vi leker oss på gulvet. Han har blitt så mye blidere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...