_Mita_<3 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Prøvde å legge inn dette igår og men det kom vist ikke noe..hm.. Vi har fortalt det kun til noen få at vi venter nr to i aug. Tenkte å fortelle resten av familien og vennene på julaften.. alle er jo ikke samlet så tenkte kanskje pakke inn et brev el noe til hver der det står 2 ble til 3.. å 3 blir til 4 i august 09 el noe.. Hm.. Vil gjøre det litt morsomt da.. noen som har ideer? Takk
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Vi skal ta på gutten vår en genser som det står storebror på:-) Tenkte kanskje å si det på mannens bursdag i januar hvis vi klarer å vente så lenge:-)
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har planer om å fortelle det til min mor på lillejulaften.jeg reiser opp dit for å feire jul og hun har handlet inn vin og diverse som vi skal kose oss med. Jeg vil ikke lyge til henne ( hun vet hvor gla jeg er i vin) Så jeg skal gi henne en førjulsgave...en t-skjorte hvor jeg har fått trykket på , "jeg skal bli mormor!" :-)
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Vi har også tenkt å fortelle det tidlig denne gangen for å slippe å lyge ang null øl og vin og sånn. Når førstemann kom, kjøpte vi en bok til bestemødrene som de skal fylle ut og fortelle om deres barndom, og babyens barndom, tenkte vi skulle gi dem en til nå til jul og si til dem at de begynner å få det litt travelt nå
_Mita_<3 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Oki:) Mamma pappa og søstra og mann hennes mi veit det.. Klarte ikke holde tilbake der nei.. hehe men ikke noen av tanter onkler , mormor oldemor eller noen på mann min sin side veit noenting. Skal ikke feire jul med dem så de skal få noe gøy å pakke opp:D
Shiny84 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 jeg skal ikke fortelle det til noen denne gangen (pappan vet det da, og en venn) skal bare la alle tro at jeg blir feit!!! ha, ha, ha...... at jeg er plaget av luft!! ha, ha, ha, ha, ha ruger på en kjempe promp! sorry den dårlige humoren, driver med røkeslutt!! blir en smule mongo....
Strangers out of Blue Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har tenkt å bake en pepperkakedame og en pepperkakemann som holder hender, og skrive navnene til henholdsvis min samboer og meg på pepperkakene. Inni pepperkakemagen min (på en liten "melisdam"), har jeg tenkt å plassere et liten pepperkakebarn. Lurer på hvor lang tid det tar før de skjønner tegninga?!?
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har laget kort til alle de nærmeste i familien som de skal få.. og der har jeg laget dikt,som forteller dem at vi venter barn mamma vet d da,for jeg klarte ikke holde meg her om dagen På julaften kommer hun,og pappa å storesøs opp til oss på frokost..da skal jeg legge kortet til papps å søs på fatet deres gleeeder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå