Gå til innhold

60 dagers syklus, er det noe galt med meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da kom tr da, på dag 60 sykluse. forøvrig så testet jeg positivt med sønnen min på dag 60 for litt over et år siden, da trodde jeg det var pga p-pillene at jeg hadde så lange sykuser, men det har fortsatt etter fødelsen. er det noe galt med meg eller er det fullt mulig å ha lang sykluser og at det rett og slett bare er sånn?

har fått henv til gyn over jul, lurer på hva de kommer fra til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge siden du fikk tilbake mens etter fødselen da?

Gutten min er nøyaktig 1år i dag og jeg fikk tilbake mensen første gang den 12oktober. Tempet, og fant ut at jeg hadde EL den 1des, men lutealfasen ble for kort så mensen kom på nytt den 8des =( Så den syklusen min var da på 56dager!

Da jeg sluttet med ppillene for litt over 2år siden hadde jeg mens 2 ganger før kroppen kom igang med normal syklus og da satt spira på 1pp.

Håper at kroppen er normal igjen nå, da kommer vel EL rett over helgen regner jeg med =)

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg. Jeg har selv veeeeeldig lange sykluser. Fra to til fem måneder (foreløpig). Jeg har vært hos legen, tatt blodprøver og gu og har fått beskjed om at det ikke er noe galt med meg. Da jeg var gravid for noen år siden ble jeg gravid i ca tredje måned av syklusen. Alt gikk bra!

Så det er nok ikke noe galt med oss, vi er bare litt annerledes. Hi hi..

Kjedelig med disse lange syklusene. Ikke lett å bli gravid og vite når EL dukker opp. Jeg hadde forrige TR i august, så begynner å bli ganske lei av å vente. Skulle helst ha blitt gravid for et år siden!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...