mammamus Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei! Skal kjøpe gave til fadderbarnet mitt-som jeg ikke har sett siden hun var 3 år, mistet kontakt med mamman og de bor på andre siden av landet....en del tilleggsopplysninger der, ja:) Altså jente 9 år.......Hjeeelp noen??? Aner ikke hva hun liker..... Skal sendes i posten.
jordbær mathilda Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Min datter er 9 år og ønsker seg pet-shop ting og tang... Klær,da gjerne tunikaer Sånne fine såper er også populært.. Ting og tang til å ha i penalet spill til pc
melkekua™ Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 High School Musical dvd eller noe stæsj som hører til filmen?
Norwegian by injection Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 DS spill, Klær, Gavekort til HM, WOW ovs., CD/DVD, Parfyme(fjortis), abonnement til et blad (mine jenter liker Topp), Sminke(fjortis). Håper dette hjelper deg!
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 hva med å sende en bok? frøken detektiv pleier å være populært for jenter i den alderen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå