2- barnsmamma Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Prøver å skaffe en flink dagmamma til min lille datter. Har ikke noe tidligere erfaring med å benytte meg av denne typen barnepass. Lurer på hva som er vanlig betalig? Betaler man pr dag eller pr mnd?
2- barnsmamma Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2008 Litt problemer med å lagre her.........
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Vi betalte 4000,- + skatt i måneden (uansett om noen av partene var syke). Da holdt vi bleier og hun alt av mat (datteren vår var hos henne). Dette var for 1 år siden.
LisaColli Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 vi betalte 5000,- i mnd (svart). vi hadde med egne bleier, hun fikk mat der. vi betalte pr mnd, siden hun var der stort sett hver dag, selv om det var korte dager..
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Svart her i Bergen betaler en minmum kontantstøtte+barnetrygd. Tror de fleste vi kjenner tar 5000.- pr mnd. Få som går med på dagbetaling siden det er lite forutsigbart. Bleie og yohurt i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå