Gå til innhold

Dagmamma - betaling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å skaffe en flink dagmamma til min lille datter. Har ikke noe tidligere erfaring med å benytte meg av denne typen barnepass. Lurer på hva som er vanlig betalig? Betaler man pr dag eller pr mnd?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt problemer med å lagre her.........

Skrevet

Vi betalte 4000,- + skatt i måneden (uansett om noen av partene var syke). Da holdt vi bleier og hun alt av mat (datteren vår var hos henne). Dette var for 1 år siden.

Skrevet

vi betalte 5000,- i mnd (svart). vi hadde med egne bleier, hun fikk mat der. vi betalte pr mnd, siden hun var der stort sett hver dag, selv om det var korte dager..

Skrevet

Svart her i Bergen betaler en minmum kontantstøtte+barnetrygd. Tror de fleste vi kjenner tar 5000.- pr mnd. Få som går med på dagbetaling siden det er lite forutsigbart. Bleie og yohurt i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...