Gå til innhold

Idag måtte jeg ringe sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

og si at jeg ikke klarer mer.

Og svaret jeg fikk var: hva vil du jeg skal gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt at det var et svar du ikke trenger nå. Kan han ikke ta et litt tidlig juleferie, få en sjukemld eller noe?

Sender deg noen gode klemmer, ingen lett situasjon det der.Men gården, barna og brukket ribbein..

Skrevet

Skulle jo stå MED ikke men.. :o)

Skrevet

Han driver eget firma så sykemeld hjelper jo ikke før etter 2 uker.

Han har jo lovet meg at han skal komme hjem senest mandag. Igår når jeg snakket med ham var det kanskje tirsdag morgen. Det sa jeg var uaktuelt.

Han vil alså ikke komme hjem og hjelpe sin samboer som har brukket og bristet ribbein og ikke klarer å ta seg av gården eller barna.

Jeg må innrømme at jeg nå tenker over om jeg vil tilbringe resten av livet sammen med en som aldri kommer til å sette familien før jobben..

Skrevet

Har du ingen andre som kan hjelpe deg? Og hva med evt en avløser, er det en ordning du kan bruke?

Jeg lever også med en mann som må sette jobben først, iallfall til tider - og det er ikke bare enkelt. Men han kommer i det minste hjem hver dag da...

Huff, føler med deg om ikke annet!

Skrevet

Jeg bor 1 1/2 time fra familien. Enda lenger på dette grapse føret. Og de går jo også på jobb.

I den kommunen der vi bor finnes det ikke avløser.

Jeg skal ringe svigermor når hun kommer fra jobb å høre om de kan ha barna fra fredag formiddag til lørdag. Men de skal ut på lørdag og er ikke sikkert de vil har mine barn som gjør at de må opp kl.6....

Takk =) Trenger noen oppmuntrende ord nå =)

Skrevet

Huff det der hørtes tøft ut. Skjønner godt du tenker en del angående framtida når det er sånn. Får håpe han ser og skjønner alvoret og du får hjelp snart. Så får dere ta dere en prat etter hvert om hva dere kan gjøre i en sånn situasjon seinere.

Skrevet

uff da.... er jo ikke alltid livet er like enkelt...

det vil nok bedre seg etterhvert skal du se:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...