Gå til innhold

Nytt Byåsen-treff


-kreativmamma-

Anbefalte innlegg

Hei alle Byåsen-jenter med termin mellom januar og april 2009!

Skal vi prøve å avtale tid for et nytt treff snart? Jeg foreslår at vi prøver å sette opp et treff i løpet av den første uka etter nyttår.

Noen som har preferanser på dag eller sted??? Alle forslag mottas med stor takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den første uken høres veldig greit ut, tid og sted er ikke nøye for meg. kan skje elina86 som hadde termin 1 januar og rekker å bli med hvis vi tar det tidlig den uka?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig det samme for meg, men kanskje onsdag? Så rekker vi å komme litt i gang med jobb igjen (for oss som skal jobbe videre) og å pakke litt ut etter juleferie først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser at det er satt opp Trondheimstreff for alle med termin mellom februar og mai på Solsiden den 7.januar. Kanskje vi skal finne en annen dag for Byåsentreff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vad snællt att tænka på mig, tack :-) Men vet ni vad?! Jag fick en tidig julgave, Stella anlænde den 16 december redan!!

Lite tidigare æn planerat då och lite liten i førhållande till svangerskapsuke( 2,4 kg og 47 cm) men fullt frisk och førlossningen gick greit! Nu har vi kommit hem och "nyter" søvnløsa nætter och bleieskifte ;-)... Skulle så gjerne bli med på treffen en kort svæng bara før å si hei men tør inte å ta henne med med tanke på infuensa och sån som går nu. Lite hønsmamma får man væl vara :-)

Vill ønska stort lycka till till alla som har det stora øgonblicket kvar och sæga att ni ska inte oroa er, æven o dt ær jobbigt och gør ont så ÆR det verklign vært det nær det ær øverstått!

Personalen på StOlav ær super och man får fin hjælp bara man ber om det, kænde mig vældigt trygg både under førlossningen och etterpå.

Men kommer såklart på næsta treff, och tar med en liten bebis då :-)

 

Hur går det før er andra?!

 

Speciellt ni som har termin nu snart, Thea æ den enda som jag vet namnet på :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh:) gratulerer så mye!

 

her e dæ ikke mye som skjer enda:P e har termin 27 januar, så begynn jo å nærm c snart da:)

 

du må kos d kjempe masse med lillepia, så sees vi neste treff :) E va ho som bodde nedenfor rema på havstad, Linn her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack!

Ja, bare noen uker igen då, så spænnande :-) Formen fortsatt bra?

Visst skulle du ha en jente med va? Lycka till :-) !

Koser mig massa æven om det er litt kjedeligt och inte inte kunna ta ut henne i vognen æn, må vænta nån uke te. Hon ligger hær bredvid mig nu og "snakkar" i søvnen ;-)

 

Vad har ni andra byåsingar før termindaton?

Noen mer som ska ha snart nu?

Ska bli koseligt med treff sen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har det allerede kommet en liten baby. Så koslig! Og gratulerer så mye :) Her er termindatoen 16. februar, og kjenner at nedtellingen er i gang for fullt. Gleder meg, men samtidig har jeg begynt å bli litt redd. Det er store ting som skal skje ;)

 

Ble det forresten noen enighet om dag for treff kommende uke? Dersom ikke onsdag passet, foreslår jeg tirsdag... Endel jobb å sette seg inn i på mandag tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja formen er kjempe fin, kan ikke klage:) men begynner å bli utålmodig på å få møte henne :D håper det ikke drøyer alt for lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan mest sannsynlig ikke komme på torsdag. Samboer har bursdag, men mulig han ska bort også, og da er det ikke noe i veien for at jeg tar en tur likevel. Men må nok ha et lite forbehold...

Får i såfall bli med neste gang jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg bare en avgjørelse, jeg... ;) Vi møtes mandag kl sju på Palermo :)

 

Ser ikke ut som om only_me har vært innom disse sidene på en stund. Noen som har mulighet til å gi beskjed om at vi har et treff på mandag? (får fortsatt ikke til å skrive inn beskjeder på babyverden)

 

Kanskje noen vet om enda fler som vil bli med også...

 

Da sees vi på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra insj ;) har henne på msn, så kan jo sende en mld dr hvis jeg ser henne på. men har ikke profil på babyverden så vet ikke om jeg får til å skrive dr? kan prøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...