Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Og jeg er kjempe redd for at noe ikke skal være i orden. Mistet i MA i mai i år, var da 14 uker på vei. Å nå er jeg livredd for at jeg skal komme i morra og oppleve det samme..! Hadde blødninger forrige gang da, to tre ganger og når jeg oppdaget MA så hadde jeg skikkelig blødning og klumper. Har ikke hatt noe plager denne ganga, ingen blødning eller noe. Men jeg klarer bare ikke å tro at jeg skal være så heldig at det blir min tur denne ganga. Er det noen som har opplevd dette?? magen vokser kjempe masse, og jeg har alle symptomene enda.. Men jeg klarer bare ikke å roe meg. Var på ultra lyd i uke 9+4 og da var alt bra. =)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 alt er bra:)) så lenge magen vokser å du har symptomer så) lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Alt er sikkert helt fint! Jeg hadde en spontanabort i uke 9. Ble gravid igjen 2 mnd senere. Gikk også å bekymret meg, noe jeg tror er veldig vanlig når man har mistet fra før. ( Det sier alle jeg kjenner som har mistet og blitt gravide på nytt ). Lykke til med resten av graviditeten!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Takk.. Får håpe alt er ok. Men det er nok mest sannsynlig det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå