Slash Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hvor mye pepperkakedeig må jeg regne til en familie på ca. 4? Jeg kjøper de ferdigpakkene på 500g - og det er snakk om 4 familier. Hvor mye pepperkaker blir det på 500g? Takk.
melkekua™ Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hmmm svarte på det andre innlegget ditt, men jeg finner det ikke igjen..... Jeg ville nok ha kjøpt 3 bokser (kanskje 4) med ferdigdeig, tror det vil holde til 4 familier.
Sivalur Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 3 bokser til 4 familier? Det syntes jeg hørtes lite ut.. vi har pleid å kjøpe de med ferdig deig fra Ikea. Tidligere år har vi kjøpt to bokser, vi er to voksne og en som nå er 2,5 år. Så når vi har hatt to bokser på oss to voksne, har det blitt alt for mye. I år fant vi derfor ut at vi kjøpte bare en boks. Da ble det nok til et lite hus, to store hjerter og en del små figurer. De små figurene er spist opp allerede (bakte i helgen som var) så jeg tror sannelig vi må kjøpe en boks til. Dersom dere skal kjøpe inn bare til dere, ville jeg hatt to bokser (hvis dere er to voksne og to store barn). Er det til alle 4 familiene ville jeg nok hatt hvertfall 6 bokser (av den størrelsen de har på ikea da, vet ikke hvor store de er).
melkekua™ Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Hmmm kanskje jeg tenker feil....men de skulle vel bare fylle en kakeboks pr.familie....??
melkekua™ Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Kikket på ferdigdeigen til Ikea som er på 1 kg...så da vil jeg tro du trenger 6 ja )
Sivalur Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 En boks fra ikea holder kanskje til å fylle en liten kakeboks, hvis man ikke lager hus.
Banshee Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjøpte to ikea-bokser til oss på tre. Det holder til en stor kakeboks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå