Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 er det riktig sånn jeg tenker at så lenge jeg har hatt vannkopper så er det ikke skadelig for fosteret?
alvis Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Ja, det er riktig. Gutten min hadde også vannkopper da jeg gikk gravid med lillebror men siden jeg hadde hatt vannkopper var det ingen fara.
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 ja det er sånn jeg har forstått det. og i tillegg tror jeg (fordi svigerinna mi hadde ei med vannkopper rett før hun fødte deres andre barn sist sommer) at det bare er farlig på sutten av svangerskapet og under fødselen.. for om mor har sykdommen da kan babyen bli syk... hun svigerinna mi var hos legen og tok en blodprøve for å sjekke om hun hadde antistoffer. for hun visste ikke om hun hadde hatt vannkopper selv. men det hadde hun, og da var det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå