♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hihi... har i dag vært så heldig at jeg har fått tak i 4 billietter til acdc konserten på valle hovin..... og mann min skal.... Hihi Har vært å sett de en gang føre, så jeg lar han få seg en gutte tur... tut å kjør lissom... hihi men men Han ble veldig fornøyd, selv om det var DYRT så var det vært det
Liz77 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 jeg fikk også billetter!! jippi! men jeg skal være med selv.. håper det går fint å la baby være hjemme uten mamma i sommer et par dager (må reise med fly fra bergen jeg da). Deilig å planlegge en tur... tenke seg til at jeg skal på fest .. (partydronningen er blitt hjemmesitter.. hehe).
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Hihi så morsomt... Går sikkert bra å la babyen være hjemme, den kommer sikkert til å kose seg masse mens mamma er på tur... hihi Gubben skal sammens med noen kompiser han da, og han gleder seg masse allerede.... Bestilte over nett vi da, men en kompis av han hadde stått i kø på tlf i over en time når gubben ringte til han og sa at vi hadde billett
Liz77 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 vi blir sikkert 6-7 stk som reiser, noen venner har også fått billetter. Jeg kom gjennom på nettet jeg også tilslutt.. Hadde på to datamaskiner som stod i kø på billettservice , pluss at jeg ringte i ett.. men kom ikke gjennom på telefon. Prøvde det samme med metallica-konserten for en stund siden, men fikk ikke billetter, så i dag er jeg glad ja!! Har allerede spurt min søster om å være barnevakt.. hahaha. Mannen skal få billetten som en ekstragave fra nissen tenkte jeg.. Han vet ikke at jeg har fått billetter, tror han glemte at de skulle legges ut i dag. DA blir det glad mann da.. AC/DC billetter, vinskap til rorbua vår, OG en sønn til jul... makan!! Er litt stas når de blir glade som små barn da. hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå