Gå til innhold

Takk for meg! =))

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne få takke dere alle sammen (ingen nevnt, ingen glemt) for sene nattetimer, gode råd, hysterisk humor og godt selskap. Etter omleggingen ble dette bare for dumt. Misforstå meg rett, har lenge vært inne på tanken å flytte ut herfra, men dette ble da den berømmelige dråpen. Desuten har jeg strengt tatt mer en nok å henge fingrene i fra før. :-p

Tusen takk for de utrolig flotte vennene jeg har funnet her inne, dere beholder jeg litt til ;-) Dere andre: enjoy life!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Omleggingen? Hva mener du?

Tydeligvis noe som har gått meg hus forbi. :/

Lykke til videre :)

Skrevet

Omleggingen er jo ikke akkurat ferdig enda da, så man vet jo ikke hvordan det blir. Forandring fryder :)

Men lykke til videre, har lagt merke til nicket ditt :)

Skrevet

Ehh, hva skjer??? Flytte ut fra DIB?? Er ingen dib uten deg!!

Skrevet

Hva innebærer denne ombygingen da ? Har ikke merket nevneverdig forskjell jeg....

Skrevet

Og hvem er du uten nick. Noe feil, eller har du mellomromtast som nick?

Flytte ut? Usj da, du som har så mye vittig å fortelle.

Skrevet

Ja ja, ting blir hva en gjør det til.

Skrevet

Har ikke mellomtast nei. Har bare lagret uten å skrive nick. Alle andre har jo nick, så da trenger ikke jeg :)

Skrevet

tror nok den store forskjellen er at man kan søke på nicket og få opp alle innleggene den personen har skrevet..

Skrevet

Må jo ikke gå hva skal jeg gjøre på kveld/natterstid om alle forsvinner??

Skrevet

Sånn var det jo tidligere også, og det var ramaskrik da de endret til Google søkning....

Jaja.

Skrevet

ok... har ikke fått med meg at det har vært sånn før jeg.. men er kanskje fordi jeg ikke driver å søker på folk....

ble jo klager da det ble profiler også.. og da det ikke gikk an å være anonym...

dib blir mer og mer lik babyverden......

Skrevet

Det har alltid gått an å søke på nick her inne.

Skrevet

Det er lenge siden. Og da hoppet ikke innleggene opp når det kom svar, så det var greit å søke f eks på overskriften for å sjekke om man hadde fått noen svar.

Skrevet

Kom til pratekompaniet.no da vel ... jeg har mer eller mindre flyttet dit :)

Skrevet

Hmm, denne type innlegg har jeg aldri skjønt poenget med. Har selv knapt vært her de siste mnd, men har ikke akkurat følt behovet for å erklære det på dramatisk vis.. ;-)

Jaja, lykke til videre.

Skrevet

Enig med Spetakkel!

Syns det dukker opp sånne innlegg rett som det er og så etter kort stund er samme nick tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...