Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hva skal mannen få fra deg i år?? Trenger noen innspill, kommer ikke på noe han trenger eller vil ha!! Han vil alltid ha verktøy da, men det er ikke noe han egentlig trenger!! Argghh....pleier som regel ikke ha noe problemer med å finne gave til han, men i år er det helt umulig!! HJELP!! )
ja08 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Vi gir ikke julegaver til hverandre. Det er mitt tips. Her får kun barna, besteforeldre, gudforeldre og tante-og onkelbarn, samt noen venner julegaver. Det er evig nok. Vi begynner å bli en stor familie, greit for de single å gi gaver til hverandre.
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 vi gir ikke julegaver til hverandre.. vi har de siste to årene kjøpt konsertbilletter el.l. til noe vi har lyst til å gå på for å kose oss sammen.... men vi kjøper en liten ting fra ungene til oss voksne.. min mann og barna har vært og kjøpt til meg... jeg aner ikke hva mannen skal få.....
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 min kjære får digitalt kamera og tøfler hehe..
solei Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Min får sensuelle bilder jeg har tatt hos fotograf..måtte finne på noe lurt i år. Når det eneste mannen ønsker seg er sokker og boxer er det på tide å finne noe nytt og gøyt!!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Vi pleier heller å kjøpe noe vi trenger sammen. I år ble det ny laptop, neste år vil jeg ha flatskjerm ;-)
LisaColli Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 jeg har kjøpt brusmaskin med kullsyreflaske og flere smaker:) litt teit egentlig, men han ønsket seg ingenting. og han drikker MYE saft og brus.. og så fikk jeg ganske bra personalrabatt på den
~sjiraff~ Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Min mann ønsker seg også ting han ikke trenger. Det er derfor det er ønsker og noe han ikke har kjøpt seg allerede. Så han får i hovedska det han ønsker seg + litt til. (kan ikke skrive hva for han sniker her støtt og stadig)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har kjøpt Guitar Hero, han har sett pakken og aner ikke hva det kan være hehe... Han har ikke diriekte sagt hva han ønsker seg, men jeg skjønte det når han ville til naboen og spille flere ganger.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 teaterbiletter av meg og pondusboka av lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå