mamma&piratene Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Vi bor i rekkehus med 3etg og har jo da trapp. Men nå har trinnene begynt å lønsne veldig fra trappen! Hvem kontakter jeg for å hjelpe meg med det??? Og et annet spm jeg håper noen vet, pcn til sambo har krasjet og der har vi masse bilder, hvor henvender vi oss for å få hjelp til å prøve å redde bildene våre?? Håper noen vet =)
tvkrus Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 det med pcen hvordan er den krasjet ? beskriv hva som skjer da den starter. sitter du på en annen pc eller bærbar.
mamma&piratene Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Ja, nå bruker jeg min pc, bærbar. Den som er krasjet er også bærbar, den er ca 5 år og det går ikke å skru den på nå. Men vi håper likevel at det går an å få hentet ut bildene.
It's all about me Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 De største Elkjøp avdelngene har Pc-doktor som henter ut all info i løpet av noen dager. Koster en 1300,-
tvkrus Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 så lenge ikke harddisken er skadet er bildene der, men den må kobles på en annen pc som en ekstra hardisk men jeg har gjort det med pc men ikke bærbar. men har dere noen gang byttet bios bateri på den bærbare som har krasjet ? det som et klokke bateri er en vanlig feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå