trippa Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Den siste uka har jeg hatt vondt i magen. Som kramper, nederst i magen. Det blir verre hvis jeg vrir meg, skifter stilling når jeg sitter eller ligger. Føler at buksene strammer litt mer i livet også. Er i tillegg til dette kvalm. Av og til veldig kvalm men så går det over til mindre kvalm, og så blir det verre igjen. Kan våkne tidlig fordi jeg er kvalm.Jeg er hele tiden trett og sliten uansett hvor mye jeg sover...går å gjesper nesten hele dagen...og føler meg på en måte litt "fjern"... Jeg flyr på do hele tiden, og nå siste par dagene er brystene også blitt ømme. Har IKM lørdag/søndag...har tatt CB digitaltest idag men viser ikke gravid:( Var til legen i helgen, og han mener at jeg har typiske tegn på at jeg er gravid...men jeg tør nesten ikke tro det siden test idag var negativ da...andre som har det som meg her eller har hatt det? ...er det noen sjans for at jeg er gravid eller....?
GoodFeeling Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hei Når jeg nå leste dette så minnet det meg veldig om da jeg ble gravid med førstemann:) Men den gangen så tok det ganske lang tid før jeg fikk en positiv test husker jeg. Så det kan godt være at du har en liten en i magen din ja:) Lykke til
trippa Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Hei:) Ja jeg håper jeg har en liten i magen...men blir jo så usikker når testen var negativ idag.. Jeg har jo vært gravid før..men kan ikke hugse å hatt så sterke symptomer så tidlig..og da venta jeg med testinga til den dagen jeg skulle ha IKM eller dagen etter...og da var det ingen tvil.. Kanskje bare jeg som er litt ivrig og tester litt tidlig;))
GoodFeeling Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 har du vært gravid før så kan du jo kjenne symptomene tidligere neste gang:) bare prøv å ta det med ro , så skal vi krysse fingrene for deg:) skjønner hva du mener med det å bli litte granne ivrig jah , hehe vi vil jo bare vite jo
trippa Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Det var det legen også sa til meg...at siden jeg har vært gravid før så kunne jeg kjenne symptomene tidligere neste gang. Han virket egentlig veldig sikker på at jeg er gravid...jeg har liksom alle syptomene. Jeg tenker jo litt sånn..hva kan det eller være da? ..og det er lett å bli litte granne ivrig..hehe:)) ..vil jo bare vite:)) Krysser fingrene sammen med dere:)
Krøllefrøken Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 dette høres ut som meg. jeg har så mange symptomer på graviditet, var akkurat slik med førstemann også. Jeg har IKM i dag, men testet negativt men ingen mens, og ingen følelse av at den kommer heller. forrige gang testet jeg positivt dagen før IKM. Men siden du ikke har IKM før lørdag/søndag tror jeg ikke du skal bekymre deg for negativ test. Det står jo på at bare en viss prosentandel tester positivt så mange dager før IKM. Vent til lørdag og ta en test da, så skal du se den er positiv lykke til da! du får holde oss oppdatert på hvordan det går
trippa Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 hehe...godt å høre at jeg ikke er alene om å ha massevis av symptomer..og negativ test. Nå skal jeg vente til helgen før jeg tester igjen..og håper at den er positiv da(krysser ALT for at den er det!!) Krysser fingrene for at du får positiv test du også Når har du da termin?
Krøllefrøken Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er sikker på at din test er positiv! Så lenge legen var såpass sikker også, så er du nok gravid! tenk så koselig julegave å få :-) håper jeg får en positiv test også, men begynner liksom å tvile nå da. kanskje kroppen min lurer meg trill rundt? men jeg har liksom ikke gått rundt og lett etter symptomer heller da. Kvalmen kommer plutselig når jeg sitter på jobb og konsenterer meg om noe helt annet enn prøvingen feks. Skal se om jeg klarer å vente til lørdag med å teste jeg også, hvis ikke mensen har kommet da. Da må bare testen bli positiv, hvis jeg er gravid. Og skulle jeg være det har jeg termin 29. august. På samme dag som førstemann ble født faktisk.. hehe... når har du termin da?
trippa Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2008 Kunne ikke fått bedre julegave jeg faktisk:)) Samboen min har spurt meg flere ganger siste uka hva jeg ønsker meg til jul...og jeg har svart at mitt eneste og høyeste ønske til jul er en liten bebis sammen med deg:))) Han flirer litt og sier..jammen den er jo allerede i magen din den;) Så han er nok sikker han også Jeg har vel egentlig ikke lett etter symptomer jeg heller...de kommer som kasta over meg når jeg holder på med helt andre ting. Kvalmen, og at jeg er trett..kjenner jeg blir lettere svimmel også..og løpinga på do hele tiden..jeg har jo ofte tenkt at dette er bare noe jeg innbiller meg, men symptomene er jo der likevel de:) Fin termindato du har:)) Samme dag som pappaen min har bursdag:)) Jeg har termin 30.august jeg da...men har bestemt meg for å gi pappa en fiiiin bursdagsgave neste år;)
Krøllefrøken Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 da krysser vi fingrene for at symptomene våre er virkelige, og at testene blir positive på lørdag også satser vi på fødsel 29. august neste år. stefaren min har også burdag den dagen. så det hadde blitt super gave til din far, min sønn og stefar du får si fra når du har testet da, blir spennende å høre! og så søt samboeren din er som sier at du allerede har en baby i magen din :-)
trippa Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2008 Fingrene er krysset for oss:) Det hadde blitt en super gave til de alle tre, og vi håper og tror at vi kan gi dem den:) Jeg skal si ifra når jeg har testa..er jo SÅ spent å høre hvordan det går med deg også Lykke lykke til til oss begge!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå