mortil2små Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei alle sammen, Jeg begynner å bli litt engstelig for hva som skjer med meg. Tusen takk til alle som gidder å lese og komme med innspill. Forrige menstruasjon begynte med spotting 19/11. Menstruasjonen begynte på ordentlig 22/11 (dette er ganske vanlig til meg å være). Mannen og jeg hadde samleie 30/11 (ikke fullført, men det kan ha lekket litt for å si det sånn). Jeg mener at min eggløsning var 3/12 (pleier å kjenne når det skjer). Så begynner det merkelige: 8/12 oppdager jeg litt blod på papiret ved toalettbesøk, ikke mye og nesten litt rosaaktig. Dette gjentar seg ved toalettbesøk resten av forrige uke. Det varierer fra å være rødt til rosa og til og med brunaktig. Ingen blødninger utenom toalettbesøk og som regel heller ingenting ved toalettbesøk hvor jeg bare måtte tisse. Jeg trodde en periode det kunne være festeblødning, men så: Natt til mandag denne uken hadde jeg voldsomme smerter i ca to timer - omtrent som rier i starten av en fødsel. Var på toalettet og det kom litt blod i skåla. Jeg tenkte at "der kom mensen", men det kom ingenting mer utover mandagen, med unntak av den "vanlige" blødningen ved toalettbesøk. Slik har det fortsatt til i dag. Det vil si at det fortsetter å komme litt blod (veksler mellom rødt og friskt til brunt) når jeg er på toalettet, men ellers ingenting. I dag morges tok jeg en graviditetstest etter oppfordring fra lege, men den var negativ. Trodde opprinnelig at mensen skulle komme i dag ca, men har kommet til å tenke på at man kanskje må regne fra den dagen den begynte på ordentlig - og det er fire uker siden til lørdag. Jeg har fått legetime i morgen, for både mannen og jeg begynner nå å bli litt engstelige. Det vi er engstelige for er selvfølgelig om det er noe galt. Hvis det er en graviditet blir vi glade, selv om det ikke er helt planlagt. Jeg er veldig glad for alle innspill som dere måtte ha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå