Gå til innhold

Å nei - for et dritt vær!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært så fint vær her i det siste, en del minus, så litt kaldt - men det har vært vintervær. Med snø.Sønnen ha kost seg i bhg akt på akebrett, laget ting av snøen osv.. Men i natt ha jammen meg mesteparten av snøen regnet bort. Så uteområdet i bhg så ut som en mega svær skøytebane - så dem vurderte å holde ungene mye inne idag, slik at dem ikke fikk noen skader på blåisen.

Det passer seg ikke med regn og 7 varmegrader i midten av desember!!!

JEG VIL HA TILBAKE SNØ OG KULDEGRADER!!!

En av de eldre damene på jobben sa at denne uka før jule het kakelina (eller noe sånn), og det var en uke med mildvær før jul. Hun sa at det kom vist av at da var det mildt slik at dem kunne ha vinduene oppe å lufte mens dem vasket ferdig huset til jul osv...

Håper dere ha bedre vær enn oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det regn og drittvær... vi skal til byen senere, så det passer jo max dårlig:( Men vi får hyre på oss regntøy og late som om det er julestemning i det, hehe. Håper det er mer snø og julestemning nordpå!!

Skrevet

hmmm....her er det 1 pluss, men masse snø i lufta....venter bare nå på at det skal begynne.... det hadde vært fint, siden det ikke har snødd på lenge her....så snøen er helt grå.....

Skrevet

ÅÅÅ håper dere får snø, for vi skal dit der du bor på lørdag. Og ha så lyst til å ake på akebrett.. :o)

Skrevet

Jeg la meg til regn og våknet til et par cm snø og ingen brøyting. Kjørte til bhg på 2. giret og 30 km/t max.

Nå har det lettet med skyene og er opphold. Dette er et drittvær på veien og fryser det blir det enda verre.

Det er akkurat et sånt føre som gjorde at jeg sitter her i stolen med brukket ribben =(

Skrevet

Her har det vært sterk vind i gårkveld/natt og nå er det mildvær, 0 grader. Har ikke vært ute ennå, men skal snart kjøre til byen å finne noen julegaver, det blåser ikke nå, så da er det nok ganske greit vær

Skrevet

Her er det grått, tåkete og regn og sånn har det vært i hele dag :(

Ikke kikket på gradestokken, men tipper på et par varmegrader.

Tror jammen det er meldt sånt vær noen dager fremover ôg jeg...æsj, også så fint vi hadde det med hvit nysnø for en ukes tid siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...