Gå til innhold

Siste arbeidsdag på fredag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! Plutselig går tiden kjempefort og jeg har siste arbeidsdag på kontoret på fredag. Tid for permisjon... Har ikke termin før 21. januar, men det er ferie hele neste uke + at sjefen min foreslo at jeg kunne ha hjemmekontor 29. og 30. desember. Var jeg i form kunne jeg jobbe, hvis ikke så kunne jeg ta meg fri uten å måtte stresse med sykemelding. Er det en snill sjef eller?? :-)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også siste arbeidsdag på fredag... Gleder meg STORT! Lite jobb-engasjement igjen nå på slutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...