Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Det lønner seg IKKE å ta en spansk en altså.Med en Spansk en mener jeg å sparke så hardt man kan i skuffa til fryseskapet for å få den igjen...Den er full av is,og jeg skulle være så smart.Nå er det opp og avgjort at jeg er IKKE smart. Sitter her med ei tå som mangler halve neglen og som er voooond!! "sutresutre"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Auda!!!! Hørtes ikke noe godt ut..............Ikke alltid raske triksene funker som tenkt nei;-D Håper auaua`n gir seg snart.......høres skikkelig vondt ut!!!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 For tenk,det var ikke godt nei =0) Jeg hyla,sa noen gloser ingen forsto mens ungene råflira.hehe Fliren tørka bort da jeg tok av lesten og titta på resultatet. Er kun jeg som greier skrelle av halve neglen på skuffa til fryseskapet.Men jeg hadde kraft i det sparket,det skal jeg ha ;o) Nå går jeg stolt rundt med Hallo Kitty plaster på stortåa...Det syns barnebarnet var fryktelig gøy.Så hun starta jakt etter mormos tå... Så når pina forsvinner så kan jeg vel gå skikkelig å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå