Gå til innhold

izzie m/ 07gull + ...09baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du testet i dag? Det har jeg, og den var negativ igjen :(

Kjennes ikke ut som mensen kommer heller, jeg har alltid migrene en dag eller to i forveien, og det har jeg ikke nå. Fortsatt mange symptomer på graviditet.... får kjøpe flere tester da.

Håper du har testet positivt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, jeg testet idag, negativ igjen. Og ingen mens. Begynner å bli litt for spennende det her.... Skifter mellom å ha mensaktig følelse i kroppen, som om mensen skal komme hvert øyeblikk, til at det er mer stikninger. Syns alt er veldig rart, syns det er vanskelig å forholde meg til det hele. Skulle egentlig ønske at jeg bare fikk mensen. Slitsomt nå før jul, masse julebord og greier, og jeg har ikke noe lyst til å drikke alkohol hvis jeg tilfeldigvis skulle være gravid. Har en test igjen nå, tar den på fredag hvis jeg ikke har fått mensen enda da...

Skrevet

ah, så kjedelig da. hadde håpet at iallfall en av oss hadde hellet med seg! her har hodepinen meldt seg for fullt, pluss at jeg har fått en kvise .. så da antar jeg at mensen er rett rundt hjørnet. men jeg er fortsatt veldig kvalm og har stikkinger da, så jeg skjønner egentlig ingenting. Skal drøye testingen til lørdag, hvis ikke mensen har kommet.

Lykke til på fredag da :) oppdater meg!

Skrevet

Hm, merkelig dette her. Var sikker på at jeg skulle få mensen igår, kjentes sånn ut, men har ikke kommet enda. Kjennes sånn ut idag også. Oppdater meg du også! Håper at det går rette veien for ihvertfall en av oss!

Skrevet

da må det nesten gå rette veien for deg! hodepinene kom snikende på ettermiddagen i går, kvisene kom på kvelden og mensen i dag tidlig :(

Oppdater meg når du har testet da, krysser alt jeg kan for deg!! du må teste positivt :-) lykke til!!

Skrevet

Ånei, så kjipt. Hadde håpet at det skulle gå bra med deg, for jeg har ikke akkurat store troen selv heller lenger. Vi får se...

Skrevet

Der kom mensen til meg og gitt! Det positive som vi kan trøste oss med er at vi kan drikke vin i jula og spise alt man har lyst på... ;)

Vi skal nå vente med å prøve til våren, pga jobbsituasjon. Så jeg melder meg litt ut herfra enn så lenge. Lykke til til deg! Du er nok inne på 1.tri innen den tid tipper jeg!

...og god jul!

Skrevet

å nei, så dumt da :( men vi skal drikke vin og virkelig kose oss i jula :)

har faktisk tenkt å utsette prøvingen til vår/sommeren vi også.. litt pga jobb, + at jeg gjerne kunne tenke meg å bli kvitt overflødige kilo og komme litt i form før neste svangerskap. kommer nok ikke til å bruke noe prevensjon, men heller ikke prøve aktivt. så får det bli som det blir! du får si fra når du blir prøver igjen da, kanskje vi er her samtidig da også :)

Lykke til så lenge! og god jul til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...