Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Testa mandag og tirsdag. Henholdsvis 1 og 2 dag IKM. Mandag ble testen svak positiv etter 2-3 minutter. I dag begynte en svak antydning til strek å komme etter 1 min og etter 3 minutter er den veldig svak. Hva skal jeg tro? Hadde en SA for 3,5 år siden og da ble noen av de ørten testene jeg tok svakt positive teer 15-20 min. Er så redd for at det skjer igjen. Har et barn fra før.
Sivalur Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Strek er strek, jeg vil tro du er gravid. Du kan jo kjøpe deg en digital test hvis du ikke orker å vente en uke? Om en uke får du sikkert en sterkere strek. Selv om du hadde en sa sist, så går det sikkert fint denne gangen. Tenk positivt, spis sunt og sov nok. Lykke til!
solei Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Gravid..mine tre var alltid svært svake!!! Hadde en sa mellom nr to og tre.
Sweet caramel Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Du er gravid, ingen tvil om det:-) Og det går nok bra denne gangen skal du se:-) Men er du veldig redd, ta kontakt med legen din og fortell om din uro, så får du god oppfølging:-) Masse lykke til, kos deg med din nye graviditet!:-D
alvis Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror du er gravid! GRATULERER. Snakk med legen din og be om en tidlig UL. Du kan ta UL i uke 6-7 for å se om hjertet slår. Kos deg og prøv å slappe av. Det kommer å gå fint denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå