Gå til innhold

Ultralyd idag; 7+4


Raskatte

Anbefalte innlegg

Da skal jeg endelig på ultralyd idag,regner med at det blie en innvendig ultralyd i og med at det er spåass tidlig..Veldig spent og litt nervøs også..Men har masse symptomer og har ikke hatt noen blødninger eller smerter, så regner med at alt er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag!!

Er 6+5 i dag. Har også lyst til å ta en ul for å se om alt er som det skal, men kanskje jeg burde vente?? Fortell meg etterpå om hvordan det gikk!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende.. Jeg har vurdert om jeg skal bestille så jeg får UL i begynnelsen/midten av jan. Da er jeg 9-10 uker på vei.. Synes det er så lenge å vente til både kontroll og ikke minst UL.. Vil jo gjerne vite om alt er bra der inne !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ultralyden overstått, og det var en veldig positiv overraskelse! I og med at jeg var bare 7+4 igår tenkte vi at vi nesten bare fikk se en prikk, men det var så mye mer! Var riktignok bare 1,3 cm, men inni den lille bønneformete,så vi tydelig ett hjerte som slo 159 slag i minuttet:) Vi fikk også høre lyde, og det var en syk følelse!!

I tillegg så vi hode,rompe, og at armer og bein begynte å komme ut:)

Det anbefales virkelig på det sterkeste, nå føles det mer virkelig, og vi fikk med både bilder og film! Så idag føler jeg meg litt mer anderledes:)

Og veldig rolig, vet at alt er normalt og så bra ut:)

Ultralyden ble tatt på Jessheim og kostet 900 kr, litt dyrt- men veldig bra instrumenter og bilder, så absolutt verdt pengene. Legen var også utrolig flink!

Jeg svever nå!!!!Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig bra ut da Raskatte, hvor på Jessheim var det? Hadde jo vært lettere for meg, nærmere, men har bestilt på Oslo City på mandag. Da er jeg rundt 7. Det koster rundt 1000 tror jeg men man kan faktisk få time på dagen! Var på tidlig UL i uke 6-7 med førstemann og og fikk se bankende hjerte. Var veldig beroligende og gjorde at jeg følte mer på at ejg var gravid. Anbefaler det til alle, særlig de som bekymrer seg mye! Det gjør jeg nemlig, selv om det er nummer 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesialistsenteret for kvinner heter det og lgger i Stallvg.4 på jessheim, rett over politihuset om du er kjent..Var utrolig bra iallfall!

Det var innvendig ultralyd ja,i og med at det var så tidlig:) Men helt,helt fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidunderlig!!

 

Godt deet gikk bra med deg. Var selv ved IVF på onsdag. >De bad meg komme onsdag fordi de stenger for julen i dag, og åpner ikke før 5 januar..... Hadde ikke så mye valg.. Alt var vel. Var 6+4 på onsdag. God hjerteaktivitet, og den målte 0.55 cm... ;) Fikk med UL bilde også.. ;) Gleder meg til neste ul den 6 januar. er da 9+3. Da bør den ha blitt 2-3 cm tror jeg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...