Gå til innhold

det er vel ikke håp???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde TR den 30 nov - har syklus på 27-28 dager , mest 28 dager...

regnet ut at jeg da har IKM den 27-28 desember da?

var borte fra 8-15 desember, vi hadde oss den 15 - i går også... følte EL var igår ... kan det stemme?? noen som har EL så sent i syklus?

Sjekker ikke EL jeg da - men håpte d var d jeg kjente på mandag 15/12:-)

noen som har litt syklus peiling som kanskje vil gi meg håp / eller ikke håp denne pp ... ???

16 pp nå...

vil ha BIM!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) Jeg mener å ha hørt at el vanligvis kommer fra dag 9-16, så da kan det jo godt være at du hadde el 15. Gjennomsnittet er jo 14 dagen, så da er det jo ikke usannsynlig at du hadde på dag 15. Krysser fingrene for deg wantbaby09 :o):o)!!! Klem

Skrevet

tenk hvis:P hehe... lå til å med en time etterpå m pute under rompa:D

men... er vant te at d ikke skjer noe... men håper likevel på BIM i 2009:D

satser på det:)

du da,lillemy??:)

er du prøver eller kanskje du har spire?

har ikke sett deg,såvidt jeg kan huske.. :P

men om du prøver,hvor lenge har du prøvd??:)

takker for kryssende fingre for meg,jeg gjør det samme,hehe... :)

klem back;)

Skrevet

Hei igjen! Ja d der med pute under rompa er velkjent...hehe... Jeg var her veldig mye ifjor sommer og høst, da var jeg gravid, og min lille baby ble født brått og uventet 3 mnd for tidlig... Så da det ble det ikke mye bim på meg...hehe... Måtte bo på sykehuset i 2 mnd, var en heftig tid. Men nå går det bra, og lillejenta mi er over ett år. Så nå tenkte jeg å prøve på nr 2 da...ikke lenge siden jeg slutta på pillen nå nei, men har fått tilbake mensen og tenkte å prøve i jula nå da, regner med å ha el ca rundt julaften. Hva med deg, har du prøvd lenge? Har du noen fra før? :o)

Skrevet

Ser nå at du skrev 16 pp i det første innlegget. Huff det er en stund....stakkar deg. Begynner du å bli stressa? Klarer du å ta det med ro? Jeg har virkelig tro på at hjernen kan lage trøbbel for oss dersom vi blir stressa med prøvinga.... trøsteklem:o)

Skrevet

oi,3 mnd for tidlig å,var vel tøft for dere det... ?huff... men godt å få ett lite under da:o) trives i mamma-rollen??:)

håper du får spiren te å sitte i jula:o) krysser fingrene for dere:o)

Jeg er litt fortvila ja,at d tar så tid... så tenker jeg får ta en skikkelig utredning om en 3-4-5 mnd te om d ikke skjer no... :-) men håper jo såklart:o)

prøvd godt å vel 1,5 år nå,gått uten p piller i 2 år iallefall,men tester aldri for EL eller liknende,så lenge syklusen er grei å jeg har EL slim hver mnd så er d vel greit:P

tror ikke jeg stresser så veldig mye på det men tenker jo en del på det... ikke så lett å ikke gjøre det... tenker jo at d kan være no galt eller no m en av oss... men håper d skjer etterhvert...

igang m litt healing nå da,for å balansere kroppen å gjøre den mer mottakelig for det:) så kan jo hende??!!;D vi håper iallefall:)

i mellomtida er d en del jobb da,så får ikke tenkt så mye på det da... men litt når jeg sitter alene da å sånn... men føler meg ikke desperat liksom... men at d hadde vært fint m en liten en da;)

du får holde meg oppdattert hvordan det blir:)

IKM for meg er 27-28 desember , godt jeg ikke ska ut te nyttårsaften - skal jobbe hele jula... :P

hater å ut m TR,sliter m litt menssmerter å er skikkelig sur:P:P

hehe;) men har ikke noen forhåpninger denne PP fakisk.. tviler liksom... men vi har ennå tid til å få en liten en i 09:)

håper bare jeg slipper på utredning jeg,hater leger:S

Skrevet

Hei igjen :o) Ja det kom som et sjokk når hun ble født såpass tidlig ja. Ble rett i kuvøse og masse styr. Var utrolig godt når jeg kunne komme hjem og være mor på "normalt" vis. Stortrives i mammarollen da, nå har jeg begynt å grue meg til jobb igjen utpå nyåret..menmen, det blir vel bra når man kommer inn i det. Healing sier du, hm, så spennende! Hvordan føles det? Går du fast til noen? Jeg ble gravid en gang før, men da mistet jeg i uke 8. Uff, det var fælt. Kommer sikkert til å tenke på det hvis jeg blir gravid en gang til. Men kan liksom ikke bare tenke negativt heller. Tenker at det er jo som regel en grunn til at man aborterer. At ongen ikke er helt frisk da. Håper virkelig du blir gravid snart, og at spiren blir sittende godt!! Helst i 9 mnd, hehe... Hvor gammel er du wantbaby09? I morgen skal jeg på julebord, gleder meg masse!!! Da får jeg ihvertfall annet å tenke på. Og selv om jeg koser meg hjemme sammen med jenta, så er det også utrolig godt med en barnefri kveld...:o) Natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...