Hakkamella Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Som jeg har fortalt før her inne så fikk vi en temmelig dyster og alvorlig diagnose stilt på jenta vår da vi var i 22 uke. Det hele begynte ved UL i uke 17 da de sendte UL bildene videre til professoren for vurdering. Jeg trenger ikke gå inn i detaljer, for det blir så mye, men diagnosen var så sjelden at det finnes kun 30 registrerte tilfeller i litteraturen. Hele tiden har jeg hatt en magefølelse som sier at det kan bare overhode IKKE stemme, for jeg ser noe HELT annet enn det de påsto! Og det har vært som om lillejenta har skreket til meg fra innsiden 'IKKE HØR PÅ DEM, JEG ER HELT NORMAL!!!' Dette har jeg sagt til fl og jm, og de har anbefalt meg å ikke krangle med dem, for det vil bare slite meg ut enda mer. Jeg er allerede ultrasliten pga angst og panikk som følge av dette. Siste UL sa legen (en ny en) at hun faktisk så at ting var der de skulle være, og alt så da virkelig normalt ut! Hun var faktisk overrasket. I dag fikk jeg brev fra overlege Ekspert På Sånt. Der står det at han synes det var gledelig og oppløftende å se fremgangen, og at utviklingen så ut til å kunne forløpe seg normalt. Brevet ble avsluttet med kommentaren om at dette bare viser det mangfoldet av utvikling her på jorden.... Jeg kaller det mirakel, og sier bare : 1-0 til oss! Æda bæda leger som tror de vet alt før ungen har fått vokst seg ferdig!
Maya_1 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer, det må være en glamelding å få
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Ojj, så fantastisk! Snakk om en kvinnes/mors intuisjon da gitt! Når har du termin forresten? Masse lykke til til dere!
Hakkamella Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 31 januar. Diagnosen går ikke an å fastslå konkret FØR fosterets 29. uke. Nå er den heldigvis ikke noe å tenke på lenger ser det ut til! Puh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå