Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Sitter her igjen - våken midt på natta... Ikke akkurat det mest givende ettersom klokka har passert halv fire, men det er ikke så mye annet å ta seg til egentlig. Får alltids sove om jeg legger meg, men våkner etter bare et par timer pga vonde hender. I tillegg har jeg sikkert snudd døgnet, så blir ikke like lett trøtt om kveldene heller, hehe... Heldigvis er det ikke så lenge igjen til termin nå. Gleder meg til å få hendene mine tilbake, og få sove en hel natt (mens pappan tar lillebabyen)...
Maya_1 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hallo i natten Her er også døgnrytmen helt yte av styr! Halsbrannen fra helvete har en tendens til å angripe meg på natta. Også har je gtermin i dag, og er veldig veldig spent Men hadde tenkt krype til sengs og prøve å sove litt igjen nå da, så du får ha lykke til med søvnen
Hakkamella Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hei på deg, min felles våkevenninne! Sitter også oppe, og har gjort det siden 3.15... Lille madammen her inne forlangte litt mat, så da måtte mamma opp og spise. Tror skive med hjemmelaget egg/rekesalat smakte godt... Hun kommer om 45 dager, og vi gleder oss noe sinnsykt. Her er det lite fysiske plager, bortsett fra hodepress i bekkenet, tissing og ellers generelt dotrengt. Og svetting og hjertebank med blodtrykksfall og pustebesvær. Nei, vi to jentene fant ut at vi skulle stå opp så pappaen vår kan sove. Vi kan heller prøve det i løpet av morgenkvisten. Håper du får sove snart. Drøm søtt så lenge! ;-D
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Hehe, her har pappaen gått seg på en influensa, så vi skyr soverommet Hører hosting lang vei, og jeg vil ikke bli smittet nå som det er 15 dager igjen til termin.... :-| Han har aldri vært syk siden vi traff hverandre, så dette er noe helt nytt.... Alltid jeg som er syk :s Ble sulten på gooood mat nå som du skriver om nattmaten din. Åh som jeg gleder meg til julemat 1 uke igjen til man kan spise det nå, bare fenalåret og roastbeefen jeg venter med til over nyttår og fødsel, tihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå