Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/4659757 tråden jeg trodde var borte for alltid ER jo der enda,jo!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 hahahaha så utrolig bra! Synd det ikke går ann å dytte den
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Men hvorfor ler dere? Det er da ingenting morsomt med fortvilede og forvirrede førstegangsmødre? stakkars stakkars barn.. Ikke rart det er for lite personell på sykehusene, det er jo levert tilbake fryktelig mange barn! Det burde hvertfall være det..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Ikke alle som ler av det samme, og heldigvis for det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 "Da jeg fant ut at svigerinnen min hadde våtservietter i reiseveska til nevøen min smuglet jeg de ut og brant de bak prix-butikken på økern. Nå håper jeg hun tyr til forstanden og tapper i et varmt bad til lillegutten neste gang hun er ute med vogna og han bæsjer" haha! Mange burde hatt en pris for gode innlegg der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå