Venter nr 2:)) Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Noen som vet hvor mye overgangsstønad en kan motta samtidig med rehabiliteringspenger? Når en får "minste" summen på rehab.penger?? Tenkte på sum per mnd.. Blir veldig takknælig om noen der ute kan svare på dette for meg!!
3 blå Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg vet ikke hva minste summen på rehab penger er, men jeg får rundt 500kr dagen (det kan vel ikke bli stort mindre enn det??) og da får jeg ca 7000 i mnd i os. Husker ikke helt nøyaktig tall.
Venter nr 2:)) Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Det er vel 540kr dagen alt etter hvor mange barn en har,jeg har to,defor får jeg 540kr dagen. Det er ikke mye nei..Men de er jo bedre enn ingenting:) Hadde du kunna sjekket opp hvor mye du får?For jeg vil nok få rundt det samme som du regner jeg med da:) Skal få ettebetalt,men de vet ikke hvor mye enda da,så hadde vært kjekt å fått visst de:) Hadde vært kjempe snilt om du hadde orket de iallfall!! Og tusen hjærtlig takk for svar!!
3 blå Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har 513 kr dagen, men det kommer jo an på hva du tjente før du gikk over på rehab. Jeg har vært sykemeldt fra en 75% stilling og får 66% av dette når jeg går på rehab.
Venter nr 2:)) Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Vet du eksakt hvor mye i os du mottar i mnd da? Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå