Gå til innhold

fy f for en oppførsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjokkert over at enkelte her inne oppfører seg som barn frekke å utagerende språk å dere skal å kanskje har barn staaaaakkkkkars barn sier jeg. synes ikke det er noe rart at enkelte barn ikke oppfører og driver med mobbing i skolen å barnehagen når man ser hvordan voksne oppfører seg. jeg synes vi skal vere litt mere tolerant ovenfor "feil" eventuelt vi måte mene andre måtte ha, for husk dere gravide!!!!! det er ikke en selfølge at dere får barn som er perfekte å da blir det vel en annen låt tenker jeg. å tenk det må være bra slitsom å vere så perfekte som som enkelte er her inne at men bare finner feil hos andre.Jeg gledet meg etter tre år å komme hit inn å prate å utveksle erfaringer men er jo nesten redd å skrive noe eller svare på noe da enkelte er så stygge i måten å skrive på til hverandre at man tenker seg godt om ja . SYND ER DET AT DET ØDELEGGER FOR SÅ MANGE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte lese den første setningen din 3 ganger før jeg forstod. Det er rett og slett vanskelig å lese innlegg som hverken inneholder tegnsetting, avsnitt eller riktig grammatikk.

Skrevet

Her ble det mye ''bla bla bla''....... spør du meg..

Hva vil du frem til egentlig?

Er du ikke fornøyd med svarene du får? Sånn er det i livet, alle er ikke til for å tilfredsstille akkuratt deg, si det du vil osv.

Skrevet

Beklager, men dette var umulig å få noe større mening ut av.

Det er mulig at du har noen poeng, men de drukner i den kaotiske skrivestilen din. Det er godt mulig at det er slik du snakker, men det fungerer ikke når du skriver sånn. Jeg ga opp halvveis, etter å ha lest "setningene" flere ganger og prøvd å tolke.

Om du skriver innlegget ditt på nytt, helst med store forbokstaver, komma, punktum, avsnitt, og uten "muntlig stil", så får du nok flere svar og en annen respons.

Skrevet

Det er vel HI som er et surt, grettent og pms vrak som ikke vet hva hun skal klage på. Syns HI bør ta seg et skrive kurs og få seg en mann så hun kan komme seg i bedre humør den møkka kjerringa.

Skrevet

Faktisk så er dere utrolig dumme, hvis dere ikke skjønner dette som er skrevet. men de som føler seg truffet svarer vel slik.............

Skrevet

må være ærlig å si at det var litt problematisk å lese ja.

du kan uansett ikke bli sur for at folk påpeker det. var jo ikke akkurat frekke svar heller.

om du har problemer med at mennesker er forskjellige så sliter du litt.. beklager, men sånn er det bare.

Skrevet

Jeg måtte gå inn på dette innlegget 3 ganger før jeg klarte å forstå hva HI skrev og mente. Tok noen pauser innimellom for å kunne se det fra en ny "vinkel" når jeg leste det på nytt. Og det eneste jeg fikk utav dette var:

HI er sur fordi folk inne på anonym kan være frekke

HI kan seriøst ikke skrive

Såååå, beklager for at du føler deg tråkket på tærne og er redd for svar HI, men når du legger inn på anonym er det som regel slik. Og ta deg et skrivekurs, for dette var lyndårlig skrevet! Mulig du sliter med å skrive, men det er INGEN unnskyldning for å skrive så dårlig!

Skrevet

Beklager, men det var alt for slitsomt å lese dette, så jeg ga opp.

Skrevet

Det var vel ikke noe vanskelig å forstå?

Det HI påpeker er jo at mange mennesker her inne behandler andre dårlig. Svarene her er jo en indikasjon på at fokuset er litt feil tenker jeg, når alt dreier seg om å rakke ned på hennes tegnsetting..

HI:

Det er faktisk bedre her nå enn for noen mnd siden :) Det er kjipt, men sånn er det dessverre i de fleste nettforum, at enkelte er mer negative enn andre. Prøv å fokuser på dem som har en hyggelig tone, så skal du se at det finns en del av dem også :)

Skrevet

Hmmm.. enten så er jeg veldig flink til å lese ting uansett åssen det settes opp, eller skrives. Ellers så er det folk her som sliter med konsentrasjonsvansker.. for jeg hadde ingen problem med å lese igjennom innlegget , ikke noe annet enn at det gikk litt fort^^

Hi: Ikke for å være vansklig, men anonymsiden er jo kanskje den verste siden her da. Er en litt hyggligere tone på de andre sidene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...