Gå til innhold

Gps hjelp søkes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min ønsker seg Garmin nuvi 250w (eller noe sånt), men den er utsolgt over alt..

Er det noen som har en grei gps å anbefale til ikke alt for mange tusen (tenkte ca 1500-2000)?

Spurte i 3 forskjellige butikker tidligere i dag og de anbefaler meg bare dritdyre gps'er selv om jeg sier at jeg ikke er interessert i å legge så mye penger i det.

Den må være lett å bruke, ha fotoboksvarsler og kart over norden (eller hva han sa). Og en grei skjerm er vel ganske viktig kan jeg tenke meg:)

Herregud, dette har jeg virkelig ikke peilig på så blir veeeeldig glad om noen her kan hjelpe meg:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, hms. Ingen peiling på slikt jeg heller.

Men, har du sjekket forhandler på finn.no?

Skrevet

Hei Lisa!

Her kommer et spørsmål om noe helt annet: Hvordan får jeg lagt til din blogg i vår blogg?

Jeg har nemmelig fiksa blogg nå i kveld *stolt*

Skrevet

Jeg ar ingen verdens aning, derfor jeg ikke har noen venner på bloggen min:P

Hva er adressen din da?:)

Leste du innlegget om eksamen eller? Haha latterlig, og karakteren er til å skjemmes av..:P

Skrevet

Ja, jeg leste det :-/

Huff...

Adressen vår er http://bruseth-hvalstad.blogspot.com/

Og hva er din nå igjen? Husker ikke hvor jeg fant den?

På min er det en sånn boks hvor man kan legge seg til som "offentlig" leser av bloggen. Kanskje det er en slik på din også?

Håper dere har det bra alle sammen. Nå må jeg kjøre søstra mi til en venn, og så er det natta, Gutta overnatter hos farfar, så jeg er aleeene hjemme:) *weeee*

Skrevet

Kan ikke så mye om gps'er, men vi har en tomtom-etellerannet som er veldig lett å bruke =)

Mins å huske at den er i din prisklasse også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...