Gå til innhold

11+0 og tydelig kul, flere med tidlig mage?


Liv i leier`n

Anbefalte innlegg

Whæ! Har ikke sagt det på jobb enda men nå synes det jo skikkelig her! =)

Ubehagelig med joggebukser med stram strikk, må ut å kjøpe mammaklær jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... må slenge meg på denne tråden. 11+4 her og tydelig kul.

Går mye i tights og tunika for tiden. :-) Vil ikke ha joggeklær på jobb, jobber på kontor, men det er vel det som frister mest for tiden.

De på jobb vet at jeg er gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er også 11+ 0 og har en liten mage, ja! Har lagt bort de minste buksene, og slakket på beltet... og kjøpt noen flere vide gensere, men skal vente noen dager med å ta de i bruk, da jeg føler at det ser ut som "mammaklær".

Sjefen på jobb vet det, men ingen andre. Føler at alle "ser og skjønner", men...

Nå blir det noen fridager i forbindelse med jula, og i mellomtiden skal vi fortelle det til familien, så da kan det vel bli "offisielt" på nyåret. Det skal bli godt å slippe å skjule det lenger!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!

Jeg er 12 uker og plutselig har magen hoppa ut...ser kjempe stor ut nå...må nok også finne fram noen mamma bukser. ikke noe særlig med de stramme dongeribuksene. Syns det er vanskelig å finne noen fine mammaskjørt...d hadde vært deilig å hatt på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9+3 her og og har fått meg en tydlig kule allerede:o de sier livmoren ska være på størrelse med en grapefrukt nå, men jeg vil heller si min lille kule er større en som så:) kanskje er der flere?:) Må faktisk ut å invistere i mammabukser i morgen siden alle jeg har er blitt for små:) Veldig spennende å kjenne utviklingen, ting går jammen fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!

 

Jeg er 10 uker på vei, og magen gjør seg tydelig gjeldende. Og det er ikke bare flesk heller... hehe. de som har greie p¨å det sier jo at man merker det fortere andre gang. mens andre sier at man liksom ikke skal merke noe mage før i 3-4. mnd. men vi som har svart på linken din beviser jo det motsatte, og at det med magens vekst er totalt individuellt!

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte på shopping julekvelden.. kom ikke inn i penbuksa mi lengre.Så da ble det to mammabukser, oooooh så digg å gå med i stedet for bukser der jeg ikke har fått igjen knappen siste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...