Gå til innhold

Har jeg lov til å si det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

At JEG er sliten etter at den stakkars ungen min har vært syk?? Og at jeg ser frem til normale dager igjen!!

Og at _jeg_ fikk angst når niesen min som har delt brus med guttungen i hele kveld spydde ned hele bilen min og fikk omgangsyken, samtidig som en overtrøtt unge (les:min) hadde sutra og grint hele veien hjem, hvor jeg kjørte på E6 i 100 km\t, og var overkonsentrert bare for å holde meg på veien...

Og at jeg fikk angst for at enda mere sykdom kommer, les: omgangsyken, i dette hus!!

Og at jeg gleder meg til en fridag til å handle julegaver og gjøre rent her i morgen mens ungen er i bhg, og til å spise middag, for det har jeg ikke gjort på 2 dager nå!!

Jeg elsker deg gutten min, men innnimellom blir mamma bare en øøøøøøørliten brøkdel sliten og trenger nooooen få timer søvn uten taklinger i ribbeina av små barneføtter i størrelse 25!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvsakt er det lov å si det! jeg syns alltid mest synn på meg selv når småen er syk... hehe...

Skrevet

All min sympati. Vi er såvidt ferdig med omgangssyken her, og selv om det var meg og gubben som fikk det verst denne gangen (snuppa bare spydde ned meg og bæsja ut hele stellebordet en gang hun, og så sov hun umåtelig godt det neste halve døgnet, og det var det... Heldigvis) så synes jeg det er fryktelig slitsomt med sykelser i huset. Uansett hvem som spyr så er det alltid kjipest å være den som må tørke opp og vaske ørten klesvasker, redde senga og tømme spybøttene. Og det blir ikke mindre slitsomt av at man selvfølgelig blir sjuk sjøl av å tørke opp alt spyet... Akk.

Håper for all del dere slipper omgangssyken!

Skrevet

"værste som er" er syke unger. en er jo helt hjelpesløs.. det som er hakket værre er om du får spysyken med han. håper dere sniker dere unna syken og får kost dere litt. jeg sitter med bankende hodet og sår hals. satser på at jeg er frisk til jul. heldigvis har ikke spysjuka nådd oss eller barnehagen enda.

Skrevet

Godt å høre at det er flere ved min side:-D

Og heldige er dere som er ferdige med omgangsyken nå før jul...Selv om dere har all min sympati for det om.. Tøft lell tid på året det.

Første julaften til lille Snurp hadde han omgangsyken.. I fjor var han frisk *bank ibordet*, og det håååååååååååper jeg i år og!!!!

Hva er det med omgangsyke på vinterstid egentlig??

I morgen er første bhg dag etter vannkopper, så nå får det være greit for en stund!!

Hilsen blues sangerinnen

for kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...