Jordmor Siri Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei! Nå er vi over på den nye serveren med oppgradert løsning -det gikk til slutt! Men ikke alt funker ennå, så det vil være ting som vil bli fiksa i løpet av det nærmeste døgnet. Vi kommer selv til å sjekke alt, så dere behøver ikke å sende mailer til oss, selv om det er for å være hjelpsomme:-) Snart blir alt helt max her! Ha en riktig god natt! Vennlig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå