Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Tror jeg.... fikk iallefall en mail, der det sto at gutten min hadde fått flest stemmer, og de lurte på navnet og alderen hans.... husker dere den konkuransen på klikk.no?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hmmm....var ikke meningen å bli anonym....
Northernlights Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har ikke sett den siden,jeg. Har du link?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 nei, det er lenge siden fristen gikk ut der....15, november tror jeg... men de sa at vinnerbildet blir lagt ut på fredag, gleder meg.... Gutten ble iallefall glad i dag tidlig, da jeg fortalte han det, for det var han som maste om at jeg skulle sende inn bildet av han, for han ønsket seg så veldig den nye filmen til kaptein sabeltann.... Vi hadde nesten glemt hele greia, da jeg plutselig fikk mail i går...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Så artig da, gratulerer. Vi sendte også inn bilde, men hadde glemt alt til jeg så innlegget ditt. Viste ikke en gang at det var avstemning jeg. Kan tenke meg at gutten din blei glad nå ja. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå