Gå til innhold

Kjøttslingsa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt slike kvinnerudertrykkende og frekke kommentarer som dette her inne på anonymforumet.

Sitat kjøttpølsa!!

Du Shit Junky deeeeeeeeep.

Du hadde trengt en virkelig kar som hadde tredd deg på snurrebassen og snurret av deg denne dyptrelgiøse bønnegreiene.....:-,)

Du hadde trengt å fått skriket fra deg på en helt annen måte enn slik du gjør til gud vet du vesla:-,)

Kjøttpølsa

Har du noengang hørt om oppdragelse og respekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, jeg syntes dette var overdrevene frekke ord fra en så kristen snuppe som deg:-,)

Men go girl:-,)

Skrevet

Hei du kjøttpølsa!!!!!!! Skaff deg et liv. Hvorfor i helvete driver du å roter inne på noe jeg vil kalle ei seriøs nettside for voksne mennesker!!!! For voksen er tydeligvis IKKE du. Driver og slenger masse dritt. Er det mulig????? Kjøp deg lego eller noe sier bare jeg.............

Skrevet

Hei du anonym, hva driver du med da vesla, som roter deg inn på tråder som ikke er til deg? Tenker nok du er en av de som handler gave til barnehageansatte jeg, de er så bittre......:-,)

Lego har jeg massevis av også.

Skrevet

Dhø anonym 2333. Greit du sliter med alvorlige komplekser pga fett og stor trang til å fylle etter den feite vomma di med godis og andre fettvarer. Kjøttpølsa er en verna antikvitet her inne, så ta med den valkete frityrdryppende og strekkmerkedebefengte kroppen din ut her i fra selv.

Skrevet

Hvis du ikke vil at andre skal lese innleggene dine eller svare på dem får du la være og skrive her da.... Hvorfor skal jeg handle gaver til banehageansatte????? Idiotpåstand!!!! Dette er tross alt en nettside for de som har barn/ønsker seg barn/er gravide. Ikke for folk som skal slenge dritt!!! Begynner å bli leie av å se nicket ditt uansett hva slags tråd jeg prøver å lese. Trenger nok hjelp du stakkar......

Skrevet

Var det jeg som la ut denne tråden?

At du sliter med barnehageansatte og barnløshet så ønsker jeg deg lykke til på alle punkter. Har du problemer med kjøttpølse av noe slag så hopp over jula eller lukk øynene sutrepetter:-,)

Skrevet

jasså har du alliert deg med kjøttpølsa?

Skrevet

Stått opp med feil bein i dag? Pms?Humre.

Skrevet

la nå kjøttpølsa være kjøttpølsa... jeg ser på denne personen som morsom og til tider grov, og høyst underholdende;) de aller fleste her inne vet hva de har i vente hvis kjøttpølsa har vært på tokt innom trådene demmers;) Syns det skaper en artig forandring innimellom alt dette andre fjaset om reima dresser, mme, sopp og lusne kjærester....

Men ja, jeg skjønner at du ble provosert HI, det var i overkant frekt, men det er nå slik vår alles kjøttpølse er;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...