Gå til innhold

Ultralyd i uke ni:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kvart på ti skal jeg på tidlig ultralyd, gleder meg samtidig som jeg gruer meg litt. tror og håper alt er som det skal, men man har jo aldri noen garantier. Er alt som det er skal jeg iallefall gå ut derfra med bilde i hånda, det var ordre fra pappa, så han kunne se, hehe:) Første barnebarn er jo spennende, men ikke like spennende som for meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..hvordan gikk det? Kjenner igjen nervøsiteten.. Gikk til ul i uke 6,så ingen hjerteslag hos spiren, gikk igjen 8+3 og så endelig hjerteslag, to av dem faktisk! ;) Veldig deilig å se, tenk at noe som er to cm langt bare,kan sitte og nikke på hodet...

Skrevet

Hvordan gikk det?

Jeg skal til legen imorgen og be om ultralyd den første uken i januar(mellom 05 og 10 januar) da er jeg mellom 8 og 9 uker på vei og er SÅÅÅ spent på hva man kan se og selvfølgelig om alt er bra...

Håper alt gikk bra!

Skrevet

det var så deilig å se det dunkende hjerte. helt fantastisk. samboeren min satt bare å stirra, hehe. fikk ikke høre noe, men så lenge alt var bra er det greit. fikk beskjed om at sjansen for å miste var så liten at jeg trengte ikke tenke på det. men jeg skulle vrt 8+5 idag ifølge legen, men ifølge min lille rosin er jeg bare 7+1, litt kjipt, men hjerte slo å det er det eneste jeg kan tenke på, hehe. skal jo på ordinær ul i februar, så venter med å se litt mere da hva han har å si ang termin, for nå er jeg terminløs:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...